Uus puu

img_8482.jpg 

Mul on terve hunnik aiaraamatuid ja ma olen kursusel ka käinud. Ja hoolimata minu tarkdele nõuannetele, et kevadel ei tohi ploomipuid lõigata, tuli Kalle ükspäev koju saag käes.

Ok ma valetan nats. Koju tulin hoopuis mina ja Kallel oli saag juba tükk aega käes olnud, sest ploomipuu alune oli oksi täis.

Tüüpilise naisena ma siis natuke plärtsusin, aga tema väitis kindlalt, et tema ühe targa mehe käest küsis ja see ütles, et tohib küll lõigata. See on uus trend ja minu vanad raamatud ei tea midagi :)

Tegi ära mehise lõikustöö ja need ploomipuud, mille küljes ma olen siiamaani vist paar õit ja kahte ploomi näinud, näevad  hetkel välja just sellised….

Vot nii!

3 Responses to Uus puu

  1. maris says:

    ega see kõik veel ei tähenda, et ploomid ka tulevad. aga õied ka ilusad.

  2. […] oli puu selline ja hoolimata Marise pessimistlikust lootusest sai meie ploomipuu ääreni ploome […]

  3. Horsa Amadeo says:

    cuz we both thought,that love last foreve. Horsa Amadeo.

Leave a Reply

