Asjad

Kui ma suureks kasvan, siis ma hakkan leiutajaks. Ma leiutan sellise vidina, mille saab kinnitada kõikide asjade külge. See vidin on nähtamatu ja ei kaalu midagi. Tema ülesanne on viia see asi oma kohale tagasi.

Minu arust on asjade tagasi panemine kõige tüütum tegevus. Ja oleks siis, et oleks ainult minu asjad. Ma vaatan, et siin majas ei ole see mitte kellegi lemmiktegevus. Aga ma olen aus ja ütlen, et mina nihutan ka kõige rohkem asju paigast.

Hommikul on voodi täiesti segamini ja voodi kõrval näiteks 4 inimese eilsed riided. Keegi neid selga panna ei taha…. ok Kalle tahaks, aga mina ei luba ;). Vannitoas tekib kohe käterätikute, mähkmete ja pidzaamade hunnik.

Köögis tuleb otsida nõud ja söök ja süüa. Huvitav, huvitav, kas need nõud nüüd kuidagi ise sinna masinasse ei võiks minna ja piim näiteks külmutuskappi. Minu initsiatiivil on meie hommikusöök viidud miinimumini. Kõrbinad piimaga. Selleks on vaja ju ainult kaussi ja lusikat ja piima ja krõbinat. No võrreldes võileibadega on see ikka täielik asjade kokkuhoid.

Nüüd siis paneme riidesse. Keltin armastb meil valida. Selleks lappab ta kõik on trussikud ja t-sägid ritta ja valib. Millegi pärast need ülejäänud ei lähe ise kappi tagasi. Sedas käiku ma tavaliselt püüan ennetada, rääkides talle, et ma ise valisin talle tema lemmikriided juba välja. No kuulge. Peaks ju olema ükskõik mis värvi printsessitrussikud täna jalas on.

Vot nüüd läheb alles eriti aktiivne asjade ümberpaigutamine lahti. Sest nüüd algab “mänguaeg” Mängida võivad kõik, kes kodus on. Mulle meeldib ajakirjade, kudumisvarraste ja lõngadega mängida. Kallele raamatute ja muu paberiprahiga, näiteks arvetega, mis ikka veel igaüks ümbriku sees käivad.

Ketlinist ma parem ei räägi. Keit õnneks küll veel ise ühegi asja järele ei lähe, aga juba nõuab – andke mulle ka asju! Ja siis viskab need lihtsalt sinna kuhu juhtub.

Vahepeal on jälle söömine ja mängimine ja asju muudkui tekib ja tekib. Enam ei õnnestu kuidagi miinimumiga süüa…. kui nüüd minna korra magamistuppa vaatama, siis üllatus-üllatus. Ei olegi eilsed riided pesukorvi läinud ja tekk voodi peale sirgu.

Tegelikult ma saatsin praegu Kalle Ketliniga jalutama ja Keit magab õues just nimelt selle jaoks, et ma saaks asju ära panna…. ja mida ma nüüd siis teen ….. ma ütlen…. ma hakkan veel üks päev leiutajaks!

Aga ma tellisin pitsa ja seda me sööme näppude vahelt ilma taldrikuta!!!!!

6 Responses to Asjad

  1. Anu says:

    issand, Krista, tüdrukutel on alukad, mitte trussikud:D
    ma vahepeal olin jõudnud sinna staadiumi, kus ei tahtnud puhtaid nõusid kapist võtta. Aga seoses nõudepesumasina tulekuga kadus see kiiks õnneks ära. Asjade ärapanekut tuleb võtta spordina, siis on endal lihtsam:)

  2. gaidi says:

    Minu tüdrukul on väiksed püksid. Aga asjadest…pean kurvastusega nentima, et pole meilgi sellist vidinat, kuigi väga oleks vaja. Eriti oleks vaja korrastada mänguasju, neid on üle maja. Kuna Mia Lota tuba asub teisel korrusel, siis seal mängib ta harva. Nii on asjad üleval ja all. Ja iga kord kui all hakkab asju paljuks saama, rändavad nad ülesse. Aga miskit pidi ilmuvad nad taas alla tagasi ja ma ei tea kuidas. Just hetkel on selliseks asjaks hüppepall, mis igal pool jalus on. Tema koht on ju üleval korrusel.

  3. maarja says:

    ja kui sa leiutama hakkad, siis leiuta ka see julla, mis kõik kadunud võtmed,mobiilid,laadijad ja muu vajaliku leiaks.

  4. triin says:

    mul on ka asjadeotsijat vaja. Siis pole vaja tagasi pannagi – niigi leiab üles :D

  5. mermaid says:

    Minul on komme panna vajalikke asju “kindlasse kohta”. Alalõpmata otsin neid asju, mida ma olen “kindlasse kohta” ära pannud :D
    Mulle paluks leiutada üks agregaat, mis selle “kindla koha” üles leiab…

  6. maris says:

    ma peitsin vanasti kodust ilma autota lahkudes auto võtmed ära. noh, et kui vargad tulevad, siis saavad ju lisaks kodus olevale kraamile maja ees oleva auto ka kaasa viia. aga konks oli selles, et peitsin võtmed alati erinevasse kohta ja ei leidnud neid ise enam pärast üles. erinevasse kohta peitsin seepärast, et muidu on varastel jube lihtne, kui need alati samas kohas on.

Leave a Reply

