Veel muffineid….

img_8432.jpg 

Nüüd ma siis käin oma muffinipanniga ja muudkui nihelen ja lappan raamatut…. no ja moosin kõiki, et kes ikka tahab muffinit ma teen :)…. Kalle eriti vedu ei võta ja siis teatab ka Ketlin tähtsa näoga, et tallle ei maitse. Sellest hoolimata valisin ma muffini raamatust lehekülg 126 välja shokolaadi-juustukoogi-muffinid ja tõin eile poest vajalikud ained ära.

Täna siis hakkasime küpsetama. Ketlinile meeldis küpsetamise osa väga, kõike tahtis segada ja limpsida ja ilusti pani 8 muna külmutskappi tagasi…. ja ükski ei läinudki katki. Siin kohal tuleks ka märkida, et ta võttis laua pealt ühe muna, tegi külmkapi ukse lahti, pani muna kappi, pani ukse kinni ja tuli laua äärde järgmise järgi…. ja nii 8 korda. Ei olnud mul südant teda õpetama hakata, las areneb ise ;)

Aga siis muffinitest…. Juba jälle oli mul kahtlus, et tainas on liiga paks… ja kui ma oleks tõstnud 2 spl täidist, nagu oli retseptis ühte muffinisse, siis pooltesse poleks üldse jätkunud. Aga kui inimene tahab nii väga retsepte kirjutada, siis olgu nii….. Aga tulemus… ütleks oli super :) Minu arust parimad muffinid, mida ma kunagi söönud olen.  Ja ma sõin ainult 3 tükki :))))))

img_8445.jpg 

Ja isegi Ketlin sõi ja kiitis…. noh tervet muffinit ta ära ei söönud, aga märgatava osa muffinist küll :)

img_8447.jpg

Muidu on nii, et söövat inimest väga ei tasuks pildistada…. ta ise ei jääks pildiga rahule ;)…. mis millegi pärast ei kehti see laste kohta :)

2 Responses to Veel muffineid….

  1. maris says:

    leevike paneb vanaema juures koera krõbinaid ka niimoodi kaussi: teeb sahtli lahti, avab koti, võtab ühe krõbina, paneb koti kinni, lükkab sahtli kinni ja viib krõbina kaussi ning siirdub seejärel uut tooma. ja nii täidab ta terve kausi.

  2. triibik says:

    ei tohi ikka keskööl tühja kõhuga su blogi lugeda! kui isuäratav pilt! nende muffiniretseptidega on alati see häda, et kohutavalt vähe muffineid saab. vähemalt kahekordistama peaks vist.

Leave a Reply

