Supermodell pärast vanni…

 img_8409.jpg

Eile me vaatasime Ketliniga koos supermodelle (Kalle ei saanud muidugi jätta märkimata, et igasugu kräppi ma ka pean vahtima)….Ja pärast seda läks Ketlin dushi alla ja tuli tagasi ning teatas, et temagi on modell ja temast tuleb nüüd kohe pilti teha. Selline pidzaama lõua alla venitamine on Kalle lemmiktegevus. Tema arust on see naljakas :)

 img_8420.jpg

Aga lokid on preilil ausad…. no ikka peab ju vahest jälle juustest rääkima. Kui me kolmandal sünnipäeval ka patsi teha ei saa, siis ma rivistan kõik need inimesed joonele, kes räägivad, et küll need juuksed kasvavad ;) (Mõnel on teisel sünnipäeval juba punupatsid!!!!!!!!)

5 Responses to Supermodell pärast vanni…

  1. liina says:

    Meil on parast vanni tapselt sama vaatepilt!!! Ainult, et a) juukseid uldse pole ja b) kurguni tommatud pidzaama on sinine.

  2. Mari says:

    Meil kaaaa, meil kaaaa :)))
    Ja juuksed ka samasugused, mis sest, et 3 veel lähemal on kui Ketlinil.

  3. Katariina says:

    Meil aga veab Liisa ise pidzhaama sarnaselt lõuani. Tema on küll üks vanaemade rõõm, ma ütlen.
    Ja lokke tahaks oma lapsele ka :-(

  4. P6rgukiz says:

    Lokid on peale vanni meiegi Tibil :D Ja punupatsid ka, mis sest, et 2 veel pole :P

  5. Pille says:

    Minu emale räägiti ka, et küll mu juuksed kasvavad. Ei kasvanud midagi, täielik udusuline takupesa olin. Alles pärast seda, kui mul ca kolmeselt pea kiilaks aeti, hakkasid juuksed (natuke paremini) kasvama. Aga mul ei olnud lokke, nii et vanematel polnud kahju kiilaks ajada vist :)

Leave a Reply

