mis värvi?

Mässasin ja vussisin siis täna hommikul oma blogi taustaga. Jõudsin juba programmi omadega ummikusse ajada….. ja lõpuks panin ikka vana tagasi…. ei ole üks see, mis tahan ja teine….

Nüüd siis võtsin ühe pildi ja tegin talle võrdluseks 3 tausta….. ja tehke mis tahate, aga mull meeldib see mustaga kõige rohkem…. äärmisel juhul võiks hall ka veel olla… aga see hele ei lähe kohe üldse mitte…. või mis?

img_8187a.jpg

img_8187b.jpg

img_8187c.jpg

11 Responses to mis värvi?

  1. Pille says:

    Mulle meeldib see keskmine. Lihtsalt mustal taustal valget kirja lugeda väsitab silmi. Vähemalt minu omi :)

  2. Katariina says:

    Muidugi tee nii, nagu endale kõige rohkem meeldib :-) (ja marisele ;-). Ega keegi siia tulemata jäta, väsitab siis silmi või mitte.

  3. vardamoor says:

    Kui Bloglinesi kasutada ja teksti seal lugeda, siis pole vahet. Aga pildid on mustal taustal ilusamad

  4. krista says:

    Ma just mõtlesin seda sama, mis vardamoorgi…. ma ise loen enamus asju bloglinesis…. ainult kui komme tahan näha, siis lähen leheküljele….

  5. maris says:

    ehee, sa oled varsti nagu eppppp…………
    noh saad aru küll miks.

  6. parrot-girl says:

    minul ei ole mingit probleemi musta taustaga, tegelikult ka!

  7. Rosie says:

    jeeeee must on tagasi. monus.

  8. maarja says:

    must meeldib piltide koha pealt.

  9. Kristiina says:

    Ma ei saa küll aru, miks see peaks kellegi asi olema ütelda, mis värvi sinu blogi taust peaks olema. Igaüks teeb nagu talle endale sobib. Mina panin endale meelega hästi nõmeda roosa tausta (ma ainult ise tean, miks) ja keegi pole virisenud :P
    Aga mulle sinu must blogi meeldib. Nii kaua ju nagunii kunagi ei loe, et silmad jõuaksid hullult ära väsida.

  10. Pille says:

    Kristiina, ega ei tulegi ju keegi niisama ütlema, et mis värvi peaks Krista blogi taust olema. Aga kuna Krista ise pani kolm varianti üles ja palus rahvalt kommentaare, siis võis ju ometi arvamust avaldada? (Mul endal oli ka terve esimene aasta blogil must taust, aga mul on ka vähem fotosid, kui Kristal, nii et hele sobib mulle hästi:)

  11. Kristiina says:

    Arvamust võib ikka avaldada, aga mulle tundus, et Krista hakkas neid taustu proovima, sest rahvas juba enne virises, et must pole hea. Noh, misiganes.
    Aga muide, Pille, Sa tulid mulle peale pikka mõtlemist meelde küll Piibari aegadest :) Hirmus ikka, kui elu on juba nii pikk, et mõned ajad (kui sai kah juba enda arust suur inimene oldud) jäävad nii kaugeks, et on raske meenutada…

Leave a Reply

