Pildistamisest…

img_8231.jpg 

Harjutamine pidi meistriks tegema. Ma nii väga loodan, et kõik harjutajad ka selleks saavad. Minul on nii, et mõnikord ma käin ja pildistan koguaeg ja kõiki. Siis teinekord võin täisti rahulikult mõnele üritusele minnes fotoka koju unustada või istun pool õhtut fotokas süles ja ei tee ühtegi pilti.

 img_8213.jpg

Alguses ei saanud aru, mis nuppu ja kuidas ja miks ma keerama peaks. Kui siis vaikselt hakkas tulema. Tulema hakkab siis, kui loed ja vaatad ja võrdled ja küsid targemate käest. Minu lemmiktegevus on muidugi targemate käest küsida, aga kui ma siis piisavalt ruttu vastust ei saa, siis ma ikka loen ka.

Nüüd on juba hea meel, et mõni asi tulebki täpselt nii välja nagu ma tahtsin. Aga samas on ikka palju veel õppida ja harjutada :)

 img_8207.jpg

Ükskõik kuidas ma ka mõtleks, mina jään ikka inimeste juurde. Ega neid inimesi ka teab mis lihtne pildistada ei ole. Ükskord ma vahtisin peaaegu pool õhtut ühte inimest läbi fotoka ja tema muudkui sõi ja tegi nägusid ja mina ei saanudki pilti :) Teinekord on jälle nii, et ei suuda kuidagi valida…. siinkohal on jutt oma lastest :)… kõik pildid on kuidagi armsad, aga albumisse ju kõik ei mahu.

Harjutamise jaoks siis kupatasin ka ükspäev Kalle ja Ketlini ja Keidi autosse, et nüüd lähme mere äärde. Keit jäi ilusti magama ja Kalle ja Ketlin pidid lihtsalt niisama seal siis tuiama, et ma neist saaks “ilusaid” pilte teha. Kallele ei meeldi, kui talle öelda, et ole nii ja ära ole nii – tema jaoks tundub siis võlts. Nii ma siis lasin neil seal niisama olla ja teha, mis pähe tuleb :)

 img_8225.jpg

Teine asi, mis mulle väga meeldib on pärast pildistamist nendega mässamine. Mul on mingi oma kiiks juures, et kui pilt on “raamitud” siis on ta kohe palju ilusam. Siis ma muudkui valin, et kui lai ja mis värvi ja kuidas ja kuhu….aga mulle nii meeldib nii….

img_8214.jpg

12 Responses to Pildistamisest…

  1. liina says:

    Raamidega on toesti nagu ‘valmis toode’. Panen nipi korva taha… (Mis fotokas teil on?)

  2. liina says:

    P.S. Must blog taust nii hairib :(

  3. krista says:

    kuna mulle pildid meeldivad rohkem kui jutt ja pildid tulevad tumedal taustal ikka palju paremini esile, siis nii ta on…..
    ma ikka vahel olen proovinud ja mõelnud heledamat tausta…. aga ei ole siis ikka see….

  4. Katariina says:

    Ma pean siin Liinaga nõustuma – taust võiks olla küll mõnevõrra heledam. Piltidele teeks see ka au – praegu varastab musta (taust) ja valge (raam) tugev kontrast pildilt osa tähelepanu ära.
    Kuidas sa oma piltidele raamid saad? Kas seda võimaldab wordpress või raamid sa nad juba enne ülesriputamist?

  5. Rosie says:

    Mulle just niiiiii vaga see must taust meeldib.

  6. Krentu says:

    Inimeste pildistamine tuleb Sul tõesti hästi välja. Meie peres on enamus ilusatest inmestepiltidest Sinu tehtud. Va muidugi Maibritist, sest Andres lihtsalt pildistab teda kogu aeg :)

  7. krista says:

    noooo… kas see on parem?

  8. Rosie says:

    ei ole. :-(

  9. maris says:

    see sinine on küll kole. must on väga okei, ära kuula neid. minul on kõrgem haridus kunsti vallas, mina tean. see sinine võistleb palju rohkem piltidega. musta ümbrus on rahulik, aga sinisel jube kontrastne.

  10. kessu says:

    hullult armsad pildid on.
    uhh.

  11. kessu says:

    mis programmi abil sa raamid?

Leave a Reply

