pidu peo otsas….

 img_8194.jpg

Ma olen vist seda juba öelnud, et ma pole mingi teab mis suur võõrustaja. Aga mulle hirmsasti meeldib kui keegi külas on. Ja meeldiks nii, et siis need külalised ka tõesti ennast nagu kodus tunneks nii. Mina lihtsalt ei ole seda tüüpi inimene, kes käiks muudkui järel ja küsiks, et kas keegi tahab seda või teist. Ma võin täiesti vabalt näiteks kohvi pakkumata jätta ;)

Mingi suur imekokk ma ka ei ole, aga samas süüa mulle meeldib. Nii ma siis ikka mõtlen midagi välja ja siis teen seda ühte asja kohe mitu korda järjest, et saaks ikka isu täis.

2 viimast nädalat on peeaegu iga päev keegi külas käinud ja 3 suuremat pidu on ka kohe olnud.  Ja nii ma valisin välja ühe oma “söögi”.

Esimene kord küsiti mitu korda, et kas võib veel võtta ja kõik sai otsa.

Järgmine kord ei jõudnud mina üldse jaole, aga oli ka palju rahvast.

Kolmandal korral oli 3 korda vähem inimesi, kui teisel korral ja ikka sai kõik otsa.

Neljandal korral võtsin ise kõige esimesena ja sõin kohe ise ka kõhu täis.

Ja mis veel kõige mõnusam selle söögi juures on, see ei tee paksuks :))))

Ma broneerin siis enda söögiks – puuviljasalati.

Kui ma nüüd oleks toidublogija, siis tuleks siia retsept ka… aga ei tule. Sest seda salatit saab teha ju sellest, mis parajasti olemas on … ühesõnaga hooajaviljadest :))) ja väga kiiresti saab valmis ja veel kiiremini otsa. Võlusõna asja juures on minu arust gaasiga vedelik. Mina tegin sellist lastevarianti, kuhu läks pudel fantat, aga Kalle kallas vahuveiniga üle ja kiitis taevani. Kunagi ammu olen ma siidriga ka teinud, aga seda ma teen jälle järgmine aasta….

Tegelt peaks siin nüüd olema ahvatlevast puuviljasalatist pilt, aga pole… on hoopis lillepilt :)

Täna on jälle pidu ju ;) 

3 Responses to pidu peo otsas….

  1. Evelyn says:

    Mina teen puuviljasalatit petiga. Ja kui ma siis sööjatele ütlen , et seal pett sees, siis keegi ei taha eriti uskuda. Aga süüakse väga hea meelega:)
    Ja ma teen tavaliselt lahja petiga, nii et ega sealgi väga palju kalloreid ei ole:)

  2. Age says:

    M tahtsin just seda Evelyni petiga varianti reklaamida. Aga fantaga tahaks küll proovida, võibolla Kaspari sünnal. Et siis lõigun puuviljad ja valan fantaga üle või?

  3. maris says:

    hea oli küll see fantaga, šampusega ka oli hea.

Leave a Reply

