Ketlin

img_7818.jpg 

Kui koguaeg on Keidil sünnipäev, siis Ketlin jääb kuidagi varju siin blogis. Samas pärast enam ei mäletagi milline ta siis 2 aastaselt oli. Kui ma veel viimaseid päevi rase olin, siis ükskord külas mõtlesin, et millal küll Ketlin niimoodi teistega koos ära mängima kaob…. ja sujuvalt ongi see aeg nüüd käes.

Eile mängutoas nägin teda nii palju, kui tuli juua või pissile küsima. Mängis kas üksinda või siis mõne sõbrannaga. Mingit tüli või nuttu küll ei kuulnud välja arvatud siis, kui ära pidi minema hakkama.

Tema meil ongi selline seltskonna inimene. Iga hommik ärkab üles ja küsib, et kes täna külla tuleb või siis aitab mul välja mõelda mida me täna teeme. Ja kõik tegevused on tema jaoks väga lahedad. Täna käisime lillepoes. Tema jalutas beebimonitor käes uhke näoga mööda poodi ja jälgis täpselt, et mis ja kuhu ja millal tuleb panna ja pärast kodus kükitas mul iga lille kõrval ja küsis, mis see on? mis sa teed?

Mis? Mis? Mis?….. seda on nüüd nii palju, et …. teate küll see üks loll küsida kui 10 tarka… näiteks võib ta 10 minutilise autosõidu ajal küsida 10 korda kuhu me lähme.

eile meil oli näiteks autos selline vestlus.

Ketlin: ma ei saa ?

Mina: mida sa ei saa?

Ketlin: mis see on mida ei saa?

Mina vaatasin üle õla, mis ta teeb: lukku ei saa kinni?

Ketlin: mis see on lukku ei saa kinni?

Mina: lükka näpuga see asi sinna sisse, siis saad

Ketlin: mis see on lükka näpuga?

Kui ta ei oleks 2 aastane, siis ma arvaks, et ta narrib mind…..:)

Tema lemmiktegevus on laulmine. Enamus … peaaegu koguaeg…. laulab ta mingit laulu. Mõned on täiesti korralikud kukupai laulud koos sõnade ja viisiga. Teised on täiesti puhas omalooming, kus puuduvad nii sõnad kui ka mingigi ära tuntav viis.

Veel meeldib talle tantsida. Eriti Kallega. Selleks on neil kohe oma plaat ja siis nad tammuvad nagu 2 karu. Mingit andekust Ketlini tantsukunstis küll veel ei väljendu.

Joonistada meeldib, aga sellele ei pühenda ta viimasel ajal eriti palju aega. Sama võib öelda ka televiisori kohta… õnneks.

Mis mulle kõige rohkem meeldib, et ta saab ilusti üksi ennast täiesti riidesse. Talle kohe meeldib see tegevus. Pusib, mis ta pusib aga sokid saab jalga, lukud saab kinni, isegi jopeluku, püksirihm on tal üks eriline lemmik, osad nööbid saab ka ise kinni. Ükspäev üritas isegi kinga paelu siduda, aga ei õnnestunud. Küll aga võtab ta kingadel paelad ära ja paneb tagasi.

Lõunane magamine on meil ka täitsa super. Noh väikeste eranditega. Eile näiteks oli oma toas 45 minutit ja tuli siis välja ja ütles rahulikult – ei tulnud und.

Täna läks ise juba varakult tuppa ja kui ma siis teda seal mängimas nägin, siis ütlesin, et kui ma järgmine kord tulen, siis sa juba magad…. ja magaski :)

Õhtul tahab minu kaisus magada ja öösel ka…. vaatame kaua me seda hamburgerit seal magame niimoodi….

Ja õde on talle kõige tähtsam. Keit tuleb igale poole kaasa võtta. Kõike tahab ta aidata ja ise teha. Mähkmeid vahetada ja riideid selga ja seljast ära võtta. Kui ta mingeid riideid endale valib, siis ta ikka tahab, et õel oleks samamoodi. Ja nukkudega mängib ka palju…. eriti lahe on kuidas need tal söövad ;)… siis peab tasa olema, sest nad jäävad ju süües magama :))) 

Viimane lemmiktegevus on ise näo ja käte pesemine…. peale igat sööki saab seda ju teha….

Kõik asjad ei tulegi kohe meelde ja mul oleks väga hea meel, kui need kes Ketlinit tunnevad ka midagi ütleks, mis mul siin meelest ära läks…

2 Responses to Ketlin

  1. gaidi says:

    väga tuttav lugu. eriti mis.
    meie tüdrukuga on selline lugu,e t kui ta täpselt ei kuulnud mida talle ütleldi või kui ta lihtsalt ei saanud aru, siis küsib mis ütlesid?

  2. Merx says:

    Kahju küll ei ole öelda!!! Ketlin on lõhidalt kokkuvõttes väga hoolitsev ja abivalmis!!! Uskumatult lahe oli mängutoas vaadata viimasle korral ,kuidas Ketlin kenasti lauale lina pani ja see järel sinna ka kena lillekese otsis – ja siis nad seal nautisid kohvikus olemist, sõid ja jõid ja olid ise väga rahul! Hästi armas laps!

Leave a Reply

