Ristimiskleit

img_8061.jpg 

Kunagi kui oli Keidi katsikud, siis talle kingiti imearmas kleit. Kahjuks oli see kleit paras talle siis ja kuna meie oma ristimisega muudkui venitasime ja venitasime, siis kasvas Keit oma kleidist lihtsalt välja.

Lõpuks kui me saime kuupäeva paika ja ristivanemad ka valitud, hakkasin ma mõtlema, et huvitav mis see Keit siis selga paneb. Ja nii nagu meie peres ikka kombeks, ei kiirustanud ma kuidagi :))

Kolmapäeva pärastlõunal jõudsin siis otsusele, et ma koon Keidile uue kleidi. Aega oli ju veel terve neljapäev ja reede ja kui väga vaja, siis laupäeva hommikul vara jõuab ka veel midagi teha.

Pakkisin lapsed autosse ja sõitsin lõnga poodi. Mul oli lõngale 2 tingimust. 1. peaks olema puuvillane ja 2. seda saab kududa vähemalt nr 4 varrastega :) No nii optimistlik ma ka ei olnud, et ma nr. 2 varrastega oleks kleidi valmis teinud.

Ühtegi kleiti ma ajakirjast ei leidnud ja nii ma siis kombineerisin oma fantaasiat (lõige) ja poes nähtud lõngaproovinäidis (muster). Terve neljapäev seletasin siis Ketlinile, et ma ei saa temaga praegu mängida, sest muidu peab Keit paljalt kimm-kommi minema…. aga valmis ma ta sain…

Ja mina olen küll rahul. Jälle üks ilus asi, mille ma saan panna Keidi kasti, kui tähendusega riideese, mida ainult tema kandnud on :)

Leave a Reply

