Kimm-komm

 img_8066.jpg

Ma olen seda teemat juba tükk aega edasi ja tagasi veeretanud ja ei ole osanud kuskilt alustada. Üks päev paar aastat tagasi mõtles Kalle, et tema hakkab täiesti uut elu elama. Otse ja ka kaudselt olen mina selles süüdi. Noh tegelt süüdi on vale sõna…. aga see selleks. Igal juhul astus ta usuteaduste instituuti teoloogiat õppima. Ja nüüdseks on meie perest saanud pühapäeviti kirikus käiv pere :)

Minu enda suhe usuga on selline, et see on igaühe tema enda asi ja see on selline teema, mida seltskonnas teemaks võtta ei tasu, kui just ei ole kogu seltskond kristlased. Igaüks teeb ja tunneb oma südame järgi.

Ketlin kutsub kirikut kimm-kommiks ja talle meeldib seal käia. Kõige rohkem meeldib talle laulda, kusjuures on tal juba üks laul täitsa peas ja armulaual käib ta söömas :)

2 Responses to Kimm-komm

  1. gaidi says:

    Ma ei saa just ütleda, et meie pere kirikuskäijad on. Aga sel lihavõttepühal otsustas minu mees kirikusse minna ja veel öisele teenimisele. Ise olen pidevalt tahtnud jõuluööl minna, kuid pole veel jõudnud. Olen pidanud leppima vaid õhtusega. Mia Lotaga pole veel kirikus käinud, aga väga tahaks seda teha.

  2. liina says:

    Ei tea miks ei juleta usust raakida. Mina samuti. Kui see on osa meie elust, siis miks mitte?

Leave a Reply

