Kuidas ma 33 sain

img_7842.jpg

(ootame külalisi) 

Mis sa siin ikka keerutad ja räägid… ikka 25 ja 25 :)

Kui ma mõtlen tagasi eelnevatele aastatele, siis elu on palju muutunud selle aja jooksul. Mina ise olen muutunud selle aja jooksul.

Ja ma olen täiesti kindel, et kõige rohkem olen ma muutunud pärast laste sündi. Kui ma enne seda ei osanud mitte kuidagi lapsi tähtsustada, siis nüüd ei kujuta ma elu ilma nendeta ettegi. Ja tänu nendele….

1. …. on mul nüüd perekond…. täiesti enda oma, kellega koos naerda ja nutta ja käia ja olla jne.

2. ….. on mul aega tähele panna oma meest ja näha kui palju tast on abi ja kui hea sõber ta mulle on. Näiteks oma sünnipäev järgsel hommikul alla korrusele minnes, on ta jälle kõik ilusti korda teinud  :))) ja kui ma mossitan, siis ei anna ta minu suhtes alla, vaid ütleb, et mina olengi ta elutöö :)))

3. ….. ei ole mul kunagi enne olnud nii palju aega, mida veeta koos sõpradega. Neid tunde, mida ma olen veetnud msn-is või mänguväljakutel jutustades. Võis siis üksteisel külas käies. Ja kui sa siis saad kutsuda nad kõik oma sünnipäevale on hea vaadata, kuidas mul elus ikka vedanud on ja elu mind nende inimestega kokku on viinud. Aitäh Evelile, Helenale, Ingridile, Marisele, Merlele, Marianale ja Kristelile ja kõigile, kes nende juurde kuuluvad….

4. …. kuidas mul on vedanud, et mul on ema ja isa ja 2 venda. Et vendadel on omal pered ja lapsed ja aega nii neile kui meile :). Vanaemast ja masasast võib rääkida juba Ketlin….

 5. … on elus asjade tähtsusjärjekord nii palju muutunud. Saanud teada, kui tähtis on aeg ja inimesed. Kui suur on vastutus ja mida tegelikult tähendab endast andmine :)

5. …. tean, mida tähendab täiesti omakasupüüdmatu ja siiras armastus ja seda kõik mitmekordselt ja minu vastu :))))))

Aitäh kõigile kes minu ümber!

img_7857.jpg

(täna ja just praegu)

11 Responses to Kuidas ma 33 sain

  1. Krentu says:

    Aitäh toreda peo eest! Tead, ma just eilen õhtul mõtlesin pikalt, kui armsad ja kallid mu sõbrad on. Eriti just need “vanad” sõbrad. Tahtsin kohe suures tundepuhangus meili saata, aga …. Ma pole muidu ju väga konservatiivne, aga sõprade puhul olen väga…Samas on väga tore saada tuttavaks uute inimestega…ükskord saavad ka nendest ehk “vanad”:)
    No ja täna mõtlen, et kui tore oli, et 10 aastat tagasi kõik nii läks…. See Oma Pere on kõige-kõige-kõige! Ja kui sa tunned sellist omakasupüüdmatut armastust enda vastu, siis teeb see sind mitu korda paremaks inimeseks. Ja armastus oma lapse vastu on nagu puhastustuli – kõik üleliigne kaob ära ja järgi jääb oluline ja see kõige parem ekstrakt.
    Veelkord aitäh ja aitäh Sinu sõpruse eest! Ja aitäh ka Ingridile ja Helenale. Ja uutele sõpradele.

  2. Katariina says:

    Palju õnne, Krista! Sünnipäevaks ja muidu ka.

  3. jaana says:

    õnnitlused :OO

  4. maarja says:

    soojad õnnesoovid ka siitpoolt!

  5. neeljanatu says:

    Palju, palju õnne :D.

  6. gaidi says:

    Palju õnne!!! (kummalline on küll soovida kellelegi keda nagu üldse ei tunne, aga nii pea kui su blogi avastasin, sinna ka jäin)

  7. Anu says:

    Palju õnne sünnipäevaks!!! Keit on sel ülemisel pildil täpselt Kalle nägu, Ketlin aga sinu nägu!

  8. Merx says:

    veel kord parimad, õnnesoovid – kuigi kribasin need sinu 30 sünna juurde! Ole tubli!

  9. Kristiina says:

    Palju õnne veel suure hilinemisega! Vabanduseks võin ainult öelda, et olin Eestist ära ja internetita ja märkmikuta ei suutnud ühtegi kuupäeva meeles pidada.
    Kui varem ei näe, siis kokkutulekul kindlasti :)

  10. mermaid says:

    Palju õnne ka kolmekümnekolme aastaseks saamise puhul :)

Leave a Reply

