Kuidas ma 30 sain

143_4317.jpg 

1. Täna on mul sünnipäev :)

2. Kui Ketlini käest küsida, et kui vana emme on, siis ta vastab 25 :)

3. Minu elu kõige mõnusam sünnipäev oli siis, kui ma sain 30 :)

Ja sellest räägiks kohe pikemalt…

Sünnipäev hakkas täpselt kell 12 öösel, kui Kalle mind üles ajas ja käskis kaasa tulla. Selga kõlbavat ükskõik mis ja nii ma siis peaaegu pidzaamas ka välja läksin…. Juba aknast nägin värava taga tulesid.. umbes nagu mingi ülipikk ufo oleks seal. Tegelikult oli limusiin :). Ma kunagi olin Kallele rääkinud, et tahaks ka ükskord limusiiniga sõita ja näe nüüd oligi tõld ukse ees. Tegime siis väikse ringi – jõime shampust ja sõime kooki ja mina käisin uhke näoga Olümpias vetsus. Noh, et oleks nagu kuhugi minna kah :)

Järgmisel…st õigel päeval oli meil ühe minu korraldatud festivali lõpupidu, kus siis mind lava peal õnnitleti ja me kõik koos seal torti sõime. Igati liigutav, kui saali täis inimesi sulle laulab… mis siis et enamusel neist polnud õrna aimugi, kes ma olen :)

Ööseks läksime vanalinna hotelli…. see oli üks minu teine ammune soov. Lihtsalt minna ja ööbida mõnes hotellis. Kuna meil kodus oli siis remont, sobis sünnipäeva öö super hästi.

Aga see ei olnud veel kõik.

Järgmine päev oli pidu kah. Pidasime koos kursaõega, kes sai 25 ja seda kõike lasteaias. Väga lahe oli. Sõime kartulisalatit, viinereid ja suuri vorstiga võileibu. Peale tohtis juua nii palju coca-colat, kui üks lasteaialaps tahtis. Lasteaia juhataja tegi meile koolimineku sobivustesti, milles küll kahjuks peaaegu pooled läbi kukkusid :) Sest ei pannud korralikult tähele mis teha kästi :). Mängisime ja tantsisime ja tegime muidu lasteaialastele eakohaseid trikke ja…………. oligi vist kõik.

142_4269.jpg

Käisime nööriga jalutamas ja istutasime lasteaia-aeda puu :)… noh nii nagu peab … 

Muidu ei ole ma mingi suur sünnipäevataja ja vähemalt 5 aastat enne seda ja mõni aasta ;) pärast seda ei ole mul ühtegi pidu olnud…. aga täna on mul kartulisalat juba valmis ja viinerid tuleb ka kohe ahju panna…..

8 Responses to Kuidas ma 30 sain

  1. Evelyn says:

    Ma ka, kui täiesti võõras, laulaks sulle hea meelega. Aga ma ei oska laulda kahjuks. Nii et siit tuleb ainult vaimuvaene: PALJU ÕNNE!!!

  2. Age says:

    Palju õnne! Ja palju toredaid sünnipäevapidusid!

  3. merxs says:

    Palju palju õnne ka minu poolt.

    Seoses kartulisalati ja vinkudega tuli hea äratundmisrõõm, sest et just täna toimub meie juures “Eesti pidu” ja söögiks on just need samad asjad.
    Tõsi, nii vähese lihasisaldusega vorstikesi kui Rakvere viinereid, siin kahjuks ei leia:P

  4. Pille says:

    Palju-palju õnne kaas-sõnniplikale! Kusjuures mina tähistasin ka juba mitmendat korda 25. sünnipäeva :)

  5. kodutriibik says:

    palju-palju õnne!

  6. mermaid says:

    Siple õnnes hällilaps!!!
    Väga vahvad pildid!

  7. Mari says:

    Tagantjärgi õnnesoovid ka meie poolt!

  8. Merx says:

    Õnne nii palju kui jaksad kanda, teistega jagada edasi anda! Parimad hilinenud õnnesoovid!

Leave a Reply

