nimi vää…

img_7782.jpg 

Kunagi ammu, kui ma Leevikese ema veel ei tundnud…. noh ametlikult…. siis ta perekoolis kiurjutas, et kes see tobe inimene oma last küll mammuks kutsub…noh või midagi taolist.

Aga Ketlin oli mammu juba ammu enne sündi ja on siiamaani. Kusjuures on mul alati imelik tunne, kui keegi teda mammuks kutsub… aga see ei olnud see jutt mis ma rääkida tahtsin.

Keidil jälle see vastu ei olnud kõhus mingit nime ja ühte püsivat ei ole tal kah välja kujunenud. Nii et iga päev mitu nime!

Michelin – täiesti õigustatult, sest päris micheliniga on väga raske erinevusi leida.

Tshilli-Billi – keegi ei viitsiks niimoodi lösutada ja veel nii kaua….

Kuu – seda nägu on ta tavaliselt hommikuti, kui ta teki alt piilub ja siis naeratab nii suurelt, et silmad ümmarguste põskede taha peitu lähevad.

Keit Liis – vot täpselt nii ametlikult kutsub Ketlin teda… ja kui ma ütles näiteks Keit, siis ta kohe parandab, et ei ole Keit… Keit Liis on…

rohkem ei tulegi meelde, aga kindlasti on veel….

One Response to nimi vää…

  1. maris says:

    noh ma pean nüüd täpsustama. see lugu oli nii, et üks kirjutas, et tahaks panna oma vastsündinud pisikesele tüdrukule nimeks maris, aga kuidas teda kutsuma hakata. teine siis pakkus, et mammuks. ma siis kirjutasin, et mul oleks küll imelik tunne, kui keegi mind mammuks kutsuks. lisaks soovitasin sõbralikult sellist koledat nime üldse mitte panna.

Leave a Reply

