Meie pere voodilugu

img_7789.jpg 

Kunagi ammu mõtlesime Kallega, et kui kaks last, siis kahekordne voodi. Mõtlesime kõik ilusti valmis, et kus ja kuidas ja käisime isegi tellimas…..aga siis ma jälle üks öö mõtlesin ja nii meil tuligi tubade vahetus. Uude tuppa jälle ei olnud seda kahekordset voodit kuskile panna ja sain siis jälle mina unistama hakata….

Unistamine käib mul koos hunniku ajakirjade ja raamatutega, kuhu hulka kuulub loomulikult ka Ikea kataloog. Lappa palju sa lappad, ikka jõuad sinna välja, et kõige ilusam voodi on just see raudvoodi. Tahaks küll olla originaalne, aga nagu näha on ka Kristel ja Evelyn olnud sama originaalsed :). Samas mis muidu nende printsessidega ikka teed….

Võtsime siis perega reisi Soome, et voodid (meil ju 2 printsessi) ära tuua. Loomulikult unustasime osa voodist ostmata, mis tähendas seda, et Kallel tuli natuke saagimistööd ette võtta ja voodile põhi alla teha.

Ja siis tulid ükspäev mulle sõbrannad külla ja sellel ajal kui meie all naistejuttu ajasime mässas Kalle lastetoas ja valmis lastetoaosa sai ka meiepoolse kiitva hinnangu…

Voodi voodiks, aga kõige tähtsam asja juures on ju see, et keegi seal ka magaks. Päevase unega pole Ketliniga probleemi. Läheb ilusti oma uude voodisse ja magab nigu mishka. Õhtul aga on vaja kindlasti emme kaissu. Paar korda on Kalle teda siis une pealt sinna oma voodisse tõstnud. Aga natukese aja pärast ona ta jälle meie juures tagasi…..Ükskord nad isegi magasid seal pisikeses voodis kahekesi…aga siis kolisid mõlemad tagasi.

Aga ükspäev me kolime ise sealt toast välja ja siis las printsessid laiutavad seal oma voodites… Ma loodan, et selle aja peale oskavad nad ise sellest ka rõõmu tunda :)))

 img_7791.jpg

Päriselt ka magab…. ei pulli

2 Responses to Meie pere voodilugu

  1. kajakas says:

    ka mina olen sama originaalne :D

  2. Evelyn says:

    Ma olen veel selles mõttes ka sama originaalne, et ei tulnud samuti oma eufoorias selle peale, et voodi põhi on vaja eraldi osta. Meie isa tegeles ka saagimisega :))

Leave a Reply

