Kalle poeskäik

img_7592.jpg 

Kallel on tihe graafik. Tal on nii palju tegemisi, et neid kohe annab ühe päeva sisse ära mahutada. Ega ma ka siis ei hellita :). Tema väeva kavva kuulub nii lastega ujumine, lastehoidmine minu trenni ajal ja poes käimine. Poes käimine ei kuulu mitte kuidagi Kalle lemmiktegevuste hulka, kui mitte arvestada raamatupoodi aga see selleks….

Kuna poes käimine võtab palju aega, siis ma hakkan mossitama, kui ta tahab seda teha näiteks lastega mängimise ajal… ja nii on ta juba paar korda käinud poes siis, kui meie oleme magama läinud.

Kuidas ja kus poes ta siis käib kuulsin ma üks hommik. Igati loogiline oleks arvata, et kui ta läheb kell 10 õhtul Selverisse, mis asub meie kodus mingi 3..4 km kaugusel, autoga. Ostunimekiri on meil tavaliselt piisavalt raske ja pime ka väljas juba ju….

Aga eksite….

Kalle läks poodi meie lapsevankriga. Kärutas tühja käruga uhke näoga mööda Pärnu maanteed Selverisse. Parkis käru kassade juurde ja läks osturingile. Pärast maksmist pani kotid uuesti vankrisse ja sammus koju tagasi. Hommikul rääkis mulle, et 2 suurt kilekotti on täitsa paras vankrisse panna….

Ütles veel, et üks armunud paarike oli teda algul õndsa naeratusega vaadanud, aga kui neist mööda sai, siis olid omavahel kummalisi pilke vahetanud….

Samas oleme me ju piisavalt oma vankrisse investeerinud, et seda mitmeotstarbeliselt kasutada….

Ma igaks juhuks panen Kallest pildi ka, et siis kõik teaksid, et ta on pereisa kohustusi täitmas ja need võivad olla väga erinevad!

One Response to Kalle poeskäik

  1. neeljanatu says:

    Väga tubli ju. Meil tähendavad mehepoolsed poeskäigud seda, et selveri ukesest sisse asutes, helistab ta mulle öeldes, et nonii, ma olen nüüd poes, oota, mis siis vaja oli. Ja siis ma juhatan teda läbi terve osturetke, et vot võta nüüd nuudleid, need on seal kolmandas vahes jahude kõrval jnejnejne ja kõne lõpeb, kui edukalt kassani on jõutud. Ok, eks ma veits liialdasin ka :D.

Leave a Reply

