Kuidas me teatris käisime

img_7163.jpg

(kuidas Keit mossitab) 

Kõige pealt tuli muretseda piletid. Just nimelt muretseda :). Kunagi Dagö kontserdil Saatpalu ütles, et Raplasse tulevad inimesed niisama, aga Tallinna kontserdile tuleb piletid muretseda.

Algul ma ei saanud asjale pihta, kuidas saada pileteid etendusele Minu oivaline lahutus. Pileteid müüakse 2 kuud ette, aga näiteks 1. veebruari hommikul, siis, kui ametlikult hakatakse veebruari ja märtsi pileteid müüma, olid kuni märtsi lõpuni kõik piletid juba välja müüdud. Pärast vestlust meeldiva draamateatri kassatöötajaga sain teada, et tuleb internetis neile keskööl meil saata, et oleks õige kuupäevaga ja siis äkki on lootust saada. 1. märtsi öösel 2 minutit peale keskööd panin meili teele ja järgmisel hommikul tuli vastus, et mulle on 2 piletit.

Ohh oleks võinud, siis ju juba rohkem osta :)))))

Piletid olid siis 22. aprilliks.

Noh poleks ju nagu midagi, lähme teatrisse ja kõik. Aga kuna mina ei ole eriti tugev pudelitoidunduses ja Ketlin ei näinudki  lutipudelit jas ma olen täitsa kindel, et Keidiga läheb samamoodi. See omakorda tähendab aga seda, et meil on väga piiratud aeg kuskil käimiseks. Ketlini ajal, ei takistanud see mind koolilõpetamast ja täpselt samal ajal käisime me Mamma Miat vaatamas.

Tegin siis juba päeval plaanid, kes millal ja kuidas magab jne. Kõik läkski suhtelist hästi ja minu ema on meil juba suurte kogemustega lapsehoidja. Ketlin magas täpselt pool tundi, aga ta ei teinud sellest teist nägugi. Keit, kes oleks pidanud magama vähemalt 2, magas ainult ühe ja tegi natuke teist nägu küll. Aga ta pikka viha ei pidanud minu tagasijõudmisel.

Hea muidugi, et etendus ei olnud väga pikk…..

Aga etendus ise…. täitsa meelt lahutav ja sobib kõikidele naistel ja minu arust soovitav vaadata ka meestel :)))) Ülle Kaljuste on oma kiitused juba igal pool kätte saanud ja tõesti oli ta seal väga super.

Nii, et kui keegi muretseb veel piletid, siis minge aga…..

One Response to Kuidas me teatris käisime

  1. sigrid says:

    Oh, kas samamoodi ostetakse ka linnateatri piletid ära?

Leave a Reply

