väga tshilli….

 img_7736.jpg

Kui mina oma asju teha tahan, siis mul lapsed tshillivad hea meelega. Keidiga on lihtne. Tema esimene valik on õues vankris ja silmad kinni. Järgmine level on põrandal maas. Kui see ära tüütab, siis kolmas variant on “toolis”. See meeldib talle minu arust kõige rohkem, siis ta on nagu seltskonnas. Täna hommikul aga ma vaatasin, et ta nagu pensiokas. Ketlin lükkas ta akna alla ja seal ta siis vahtis aknast välja ja unistas. Mis sa muud ikka teed, kui kere veel ei kanna ja kaua sa ikka kõhuli oma pead tõstad.

img_7562.jpg 

Ketliniga on juba raskem. Temale on natuke rohkem meelelahutust vaja. Kalle suureks rõõmuks jätab televiisor teda viimasel ajal täiesti külmaks. Ja nii ta siis otsibki omale tegevust. Näiteks proovis ta ükspäev mingisse kilekotti pugeda, siis ma lahkelt pakkusin, et ma võin kohvri anda. Pani aga endale tekid, padjad sisse ja käras küll. Silmad pani ka käsu peale kinni, aga hakkas ise igakord naerma, kui ma üritasin pilti teha…. see siis tõe huvides ;)

One Response to väga tshilli….

  1. annushka says:

    meile meeldis ka lapsepõlves väikevennaga kohvris mängida. meil kodus reisikohvreid polnud, kuid oli akordionikast. tõstsime aga pilli välja ja ronisime ise sisse. lahe oli. mingil hetkel hakkas emme muretsema, et teeme tarbeasja katki. siis ei tohtinud enam kahekesi kohvrisse pugeda, eks me olime vist juba liiga suured selle jaoks või midagi. nüüd ei jõua ma ära imestada, et ma kunagi sellesse kasti olen mahtunud…

Leave a Reply

