täiuslik

115_1586.jpg 

Ma olen juba mitu korda kuulnud, et meie pere elab kuidagi väga täiuslikku elu. See tähendab, et minu blogi lugedes jääb selline mulje. Tegelikult pole üldse asi nii ilus.

1. Olen ma sündinud volbriööl. See juba ütleb nii mõndagi minu kohta. Kuigi ma võin ju olla ka hea nõid ;)

2. Kalle ütles ükskord, et minu taltsutamine on talle nagu elutöö. Aga ta ei anna alla.

3. Mul on äärmiselt madal kannatuselävi, mis puudutab jonnismist ja üldse nuttu. Õnneks on mul lastega vedanud. Aga näiteks, kui ma pean panema Keiti vankrisse magama ja ta meie tänava otsas veel julgeb piiksuda, on minu närvid juba otsas ja Kalle kuuleb kohe, mis ma arvan, temast ja endast ja karjuvatest lastest :)))). Ketlini lohutamine käib mul nii – oi sa said väga haiget…. on väga valus…. las ma puhun peale…enam ei ole valus… kuulnud vastust EI, on minu poolt asi lahendatud ja nutt lõppenud… tavaliselt…. kui ei ole läbi, siis läheb ta hea meelega ja kurdab seda nüüd kellegile teisele.

4. Ma olen laisk ja tean täpselt kui pikaks kummi venitada saab. Ülikoolis käisin täpselt 8 aastat, sest siis hakkasid asjad aeguma. Samas ei kannata ma üldse kui asjad pooleli jäetakse või korralikult ei tehta.

5. ohh ja ma võin tüütuseni vaielda ja väga naiselikult klatsida ;)

6. ……………

Tegelikult on nii, et ükskord me Kallega arutasime seda asja ja tema ütles, et kirjutatult on asi nii jäädav ja mõjub palju halvemini, kui niisama ükskord kahekesi välja plärtsutud asi. Kui ma siin kedagi või midagi kiruks, siis ma ei tea kuidagi kui paljudele see haiget teeks ja mismoodi see mõjuks ja tulevikus mäletatakse ikkagi ainult ilusaid asju….

ja inimesed on erinevad :)

5 Responses to täiuslik

  1. P6rgukiz says:

    Minul sama moodi suhteliselt madal kannatuselävi, mis puudutab lapsi ja nende tujusid.
    Ma ei seedi üldse, kui nad jonnivad iga asja pärast. Ja siis saan ma kurjaks ja sajatan oma ette :P
    Vahel teiste kuuldes ka :P

  2. krista says:

    ohhh ma pean parandama…. see kannatuselävi puudutab ainult mu enda lapsi…. see mida teised lapsed teevad, ei häiri mind kohe üldse… see ei ole ju minu mure :))

  3. P6rgukiz says:

    Aga tegelikult on see pilt väga armas, ma kolmas kord tulen ja piilun seda :) Kuidagi kodune tunne, sarved ja puha… ;)

  4. gaidi says:

    Arvatavasti oled jäär (pead vist olema kui volbriöö). Ma ise olen sõnn. Ma suurt horoskoopidest midagi ei tea, aga mitu sarnast punkti leidsin küll. Taltsutama mind küll ei pea. Kannatuselävi oma lapsega on mega madal. Laisk olen ka. Nt. kui nähtavat tolmu toas ringi ei lenda, ma koristama ka ei hakka. Mul on mitu poolikut projekti/ettevõtmist käsil ja ma ei tea isegi, kas need kunagi lõpuni saavad. Praegu on mul aiandus tuhin peal. Nõuan kasvuhoonet või mingi lava. Mees lubas natuke sellega veel oodata, äkki tuhin läheb üle. Vist ei lähe!

  5. krista says:

    ma olen ka sõnn ju :)

Leave a Reply

