täiuslik II

 img_7741.jpg

Üle-eelmisele teemale jätkuks…. peale selle on mul ju loomulikult täiuslikud lapsed :) Kes kõike oskavad ja teevad ja kunagi ei jonni. Tegelikult ongi nii , aga….

Mis kõige tähtsam. Kodus on nad alati ilusas sistkleidis ja kui juuksed oleksid, siis need oleks alati patsis. Noh umbes sellised nagu see väga ammune lapsstaar…ma nime ei oska kirjutada, nii et jätan kirjutamata.

Tõde on aga see, et ka meil juhtub vahel harva (hahaaaa), et Ketlin ei ole kleidiga. Siis ta on kas paljalt, või on endale sukkpüksid jalga venitanud, millele Kalle on kaasa aidanud ja meil uitab siin üks väike sardell mööda elamist. Sukapüksid lõppevad siis kaenla all.

Näiteks hetk tagasi, kui ta oli suutnud välja valida printsessi püksid, mis jalga lähevad, valis ta ka ühe paari, mis imehästi pähe sobis. Ma olen täiesti kindel, et kunagi ta vihkab seda pilti, aga praegu olen mina siin kunn …………

One Response to täiuslik II

Leave a Reply

