suvi algas….

img_7726.jpg 

Meie imepisikeses aias on nii, et nii kui päike pasitma ja hakkab ja kraadiklaas näitab plusse, võib asuda päevitama. Kahjuks pole meie peres kedagi, kes seda teha tahaks, aga õue kolime me sellegi poolest.

Selle nädala alguses olid juba sellised ilmad, et väljas läks lausa kuumaks. See tähendab seda, et päikeseterassi peal nagu tavaline inimene enam olla ei taha. Tuult ei puhu ja siis ongi asi nii kaugel, et Ketlin palja jalu ringi jookseb. Natuke kõhe endal oli, aga mis ma siis teen, jooksen tal kingadega järgi ja muudkui topin jalga. Ta jõudis need täpselt sama kiiresti jälle ära võtta. Samas jaheda ilmaga käsib ta kõik aknad kinni panna ja nõuab sooja jopet, nii et ma arvan, et ta on juba piisavalt arukas…..

No aga kui mina kõrval kah palja jalu olen….

Ja mis veel mõnusam, kui õues süüa. Ja ei pea ju kohe midagi grillima…. progandid sobivad ka . Ja suvel kui veel n kirsid ja vaarikad ja igasugu sõstraid….. noh kes ei oleks nüüd kade…..

img_7707.jpg

2 Responses to suvi algas….

  1. neeljanatu says:

    Oiii selline aed kuluks küll endalegi ära. Ja ma oleks just see päevitaja :P…..Aga nii suvised pildid, et ei usukski, et sellel aastal juba tehtud.

  2. gaidi says:

    Ma pean kohe taas midagi lisama. Meie kodul on ka just seesugune õu, kuhu paistab lõunapäike ja seda pea terve päeva. Kevadel hakkavad hästi vara igasugused lilled õitsema. Ainult päikeseterrass meil puudub, seda ei saa ma vist isegi parema tahtmise juures. Seda pole vist lihtsalt kusagile ehitada.

Leave a Reply

