Lemmikmänguasi….

img_5143.jpg 

Näidake mulle last, kellele see raamat ei meeldi! 

Ma ei mäleta, kust see raamat tuli, aga oli ta üks Ketlini esimesi lemmikmänguasju. Minu arust väga hea asi – ei pinise mõttetult ja haiget ei tee, kui endale kogemata vastu pead paneb… ja…. mis veel oluline on?

img_7665.jpg 

Ja nüüd on see ka Keidi lemmikmänguasi. Iga kell on ta nõus seda natuke aega mutserdama. Ja natuke aega on siis väga hea aeg mulle :))))

Aga ütleks, et peale selle raamatu meeldib talle veel Eveli kingitud kass, mis küll laulab, aga vaikselt ja aeglaselt (loe: ei käi mulle ajudele) ja igasugused paelad. Viskad aga ketsi talle sülle ja varsti on paelad küljest ära…. ok tegelt ei ole, aga ta vähemalt üritab…

PS: see esimese pildi peal on Ketlin muidu….

4 Responses to Lemmikmänguasi….

  1. Kratt says:

    huvitav, ma just mõtlesin oma pisikese (lemmik)mänguasjadest kirjutada… sina jõudsid ette…

  2. Krentu says:

    Tead, ma ükskord vaatasin kaubamaja lasteosakonnas, kuidas ühed mitte-emad otsisid sõbranna lapsele katsikukingitust. Vaatasid igasugu mõttetuid asju. Ja siis ma läksin nende juurde ja ütlesin, et palun ostke see raamat, see meeldib kõigile lastele :)

  3. maris says:

    meil ka see sama raamat ja ka just karuga. siiani hea vaadata – karu ju pissib seal ja peseb hambaid ja…

  4. Ingrid says:

    Just sellise raamatuga tekkis mul “kunagi” Arturi puhul küsimus … helistasin kohe kogenenumale emale (Krista) … Kas ma need sildid peaks ikka ära lõikama, need millel valmistaja ja pesujuhend jne … Oi kindlasti mitte, need just kõige huvitavamad asja juures ongi ;-)

Leave a Reply

