aiapisik

 img_7689.jpg

Meil on ikka hea kliima. Nii kaua on seda suusailma, et iga aiaomanik hakkab juba niimoodi nihelema, et kui esimene soe ilm on, on kõik väljas riisumas. Kuna meil siis lähiajal (ahaaaa) midagi ei ehitata, siis ma võin ka täie rauaga aeda kujundada. Koju on mul tellitud igausugu ajakirju ja kui raamatupoodi mõni uus raamat tekib, siis ma pean selle kohe ära ostma. Ja ajakirjas on kirjas, et talvel tulebki lugeda ja plaane teha. Kui ilm soojemaks läheb, tuleb seemned potti panna ja …….. lähebki lahti.

Muidugi hakkan ka mina potipõllupidajaks. Eelmine aasta läks päris hästi juba. Kui öelda seda poole meetriste lõvilõugade kohta, mis kõik põõsad ka enda alla varju jätsid ja see lõppematu hunnik petuuniaid, mis Leevikese ema rõõmuks meie aeda kaunistasid :)

Sellel aastal on mul rõhk ilma õiteta lilledel. Loe: lehtdekoratiivsetele taimedele :) ma enne ei teadnudki, et ma oma sõnavaras selliseid sõnu kasutama hakkan ….

Ketlin sai omale ka poti ja käis igapäev usinasti kastmas. Nüüd on taimed pikeeritud (jälle uus sõna) ja vanaema juurde kasvuhoonese viidud ja varsti hakkan juba väetama.

img_7643.jpg 

Loomulikult ei suuda üks kärsitu aiapidaja oodata kuni tal endal potitaimed piisavalt suureks kasvavad ja käib ja paneb omale silmailuks mõne võõrasema. Ja ausõna ma hoidsin ennast see aasta kõvasti tagasi, et mitte pooli potte kohe täis istutada…. mis ma siis oma 100 pikeeritud taimega teen…. :)))

Kui nüüd aus olla, siis õue aiandus meeldib mulle palju rohkem, kui toalilled. Nendel pole siin mingit hooaega, koguaeg peab kastma …. ja seda et talvel vähem kui kevadel, ei loe mulle midagi :)

One Response to aiapisik

  1. […] et saada selline pilt, nagu eelmine suvi, tuleb aga ettevalmistusi teha…nagu eemine aastagi…Pakkisin siis nüüd Liisu auto peale ja sõitsime seemne jahile. Minu lemmikpood on […]

Leave a Reply

