külalised

 img_7136.jpg

Maibrit Ketlinil külas

Juba väiksest peale on mulle hirmasti külalised meeldinud. Ise käia ja ka vastu võtta. Kuigi ma mingi erilise võõrustajana just silma ei paista, aga ikkagi.

Ideaalne külaskäik tähendab seda, et külalised tulevad ja tunnevad ennast nagu kodus ja teevad mis tahavad ja ei jookse kohe minema :)

Selleks, et selliseid külaskäike läbi viia, me ehitame oma seda Massu maja. Alla tuleb suur saal ja suur köök ja kõik pesemisvõimalused ning teisele korrusele hunnik tube. Kõik ikka selleks, et külalised ennast saaks sisse seada ja tunda, et nad ei ole kellegil ees, vaid väga teretulnud :)))

Ja siis sõbrad tulevad juba reedel. saavad omale toa ja võivad oma järgmise päeva gastronoomia imeks vajalikud tarbed külmutskappi laduda ja aeda suure tamme alla kiikuma minna. Lastele on olemas suur muruplats ja jõgi ja Kalle ehitatud seiklusrajad ja onnid.

Laupäeva hommikul ei ole vaja vara tõusta, aga kes tahab, see ei sega mitte kedagi ja igaüks oskab lahti teha nii külmutskapi ust, kui ka kohvimasinat ja siis võib võtta kuurist jalgratta ja sellega uitama minna näiteks.

Pooled Eesti linnad on 50 kilomeetri kaugusel ja meri kaasa arvatud…. samas miks peab üldse kuhugi minema?

Lõunat me suvel ei sööks, aga selle eest sööks hästi pikalt õhtusööki. Kõige vingem kokk sõprade seltskonnast teeb aga imesid ja teised saavad nautida. Kui on kole ilm, siis on suures saalis hästi pikk laud ja kamin ja 4 meetrise lae alla kinnitatud kiik. Ning lastel ruumi joosta ….

Kui on ilus ilm, siis …. siis teavad kõik juba ise kuidas saab.

Pühapäeval on pannkoogid ja värsked maasikad, mida külatädi toob… ning kui keegi tahab, siis ta võib nüüd juba koju minna……

Vot nii hakkab meie elu koos külalistega loodetavasti juba järgmisel suvel välja nägema ja mitte ainult suvel….

Praegu aga käime nii palju külas kui kutsutakse ja ise kutsume ka nii palju kui jõuame :))))…. Sellel nädalal oleme juba 2 õhtut külas käinud ja täna on alles kolmapäev :)… ning mõlemal korral on Ketlin keeldunud ära tulemast. Vot see on küll minusse :)

img_7516.jpg

Hanna Maria ja Maria Helena – kellel me ametlikult eile katsikul käisime

img_7547.jpg

Roos ja Kristel – kelle juures me esmaspäeva õhtut sisukalt sisustasime

See jutt tuli nüüd küll hoopis teine, mis ma algul mõtlesin, aga mis siis. Tegelikult ma tahtsin hoopis kirjutada sellest kuidas meil elu praegu on. Õnneks Kristel on sellest juba siin ja siin kirjutanud või siis pildistanud ja kõik muu, mis ma tahaksin öelda, ütlen jägmine kord.

7 Responses to külalised

  1. Kratt says:

    appike, see k6lab ideaalselt…

  2. Katariina says:

    Jah. Oi kus tahaks ka teie pere sõber olla ;-(

  3. Anu says:

    täpselt minu mõte, aga sellest me juba rääkisime (no et külalised tundku end nagu kodus ja ärgu häbenegu ega olgu liialt konventsionaalsed):)

  4. Krentu says:

    Võibolla Sinul kujuneb teistmoodi, aga minu kogemus on selline, et ega need külalised ei tee midagi eriti ise süüa… Ikka perenaine peab tegema… Ja kui Sa oled juba suvel teatud hulga inimesi võõrustanud koos täisteenindusega, siis enam niiväga ei rõõmustagi tihedate külaliste üle:) Samas, meil on ehk liiga väike elamine selleks, et ei tekiks sellist ninapidi koos tunnet. Võibolla on viga ka minus – ma ei oska nii, et tehke ise mida tahate, mul on kogu aeg selline tunne, et ma pean ikka valvel olema ja soove täitma…
    Aga jutt kõlab Sul hästi ja ma ka hea meelega tuleks külla :)
    Ja minu meelest on külaliste suhtes üks väga hea ütlus – et külalistest tuntakse ikka kaks korda rõõmu – siis kui tulevad ja siis kui lähevad :)))

  5. Merx says:

    number 2 pilt on super! Edu soovide täitumisel!

  6. Mari says:

    Tõepoolest, nii ilusasti kirjeldatud,e t ma juba kujutasin end ette te külalisena :)

  7. mermaid says:

    Väga armas lugu.
    Ohh, tahaks ka selle suure tamme all kiikuda :)

Leave a Reply

