väRRvime munasid

 img_7649.jpg

Mõned teemad on nii ajas kinni, et kui õige hetke mööda lased, siis ei ole ju enam mõtet seda juttu rääkidagi….

Pühad on küll meie riigis otsas, aga munajutt tahab rääkimist.

Igal inimesel on oma kiiksud ja minu oma näiteks selline, et ma kohe ei taha igasugu suurte tegudega kaasa minna. Leevikese ema ükskord juba ütles, et kui kõik teised vabariigi aastapäeval kirjutavad oma blogides suuri eestimaalisi jutukesi, siis ma panen ikka täiega ja kirjutan kuidas ma pioneer olin. Nii ei olnud ka meie peres pasha tegemist. Mis muidugi ei tähenda seda, et kui keegi mulle seda lahkelt pakub, siis ma nina kirtsutaks. Pigem vastupidi :)

Aga sellegi poolest ma püüan mõista ja arvestada teiste inimestega (loe: oma lastega) ja nii me siis värvisime koos mune. Tegelikult värvisin küll mina, Keit ei arvanud asjast midagi ja Ketlin ainult rääkis kõva häälega kuidas ta kohe mune väRRRvima hakkab.

Algul arvas ta et me värvime neid mune tema näpuvärvidega ja tahtis ennast juba kiirelt riidest lahti võtta…. ma loodan, et see ei avalda talle mingit kaugele ulatuvat mõju, et iga pisemagi tegevuse jaoks tuleb ennast kiirelt paljaks riietada.

Saanud selgeks, et tegelt käib see meil hoopis toiduvärvidega, asus ta hoopis värvide õppimisele ja keskendus rohkem nõuandvale tegevusele…. selle muna väRRRvime siniseks ja selle väRRRvime punaseks.

Koksimise võlust ta ka aru ei saanud, nii et pühad siis seekord selliselt….

img_7652.jpg

4 Responses to väRRvime munasid

  1. Liisaema says:

    Ma ka ületan ennast vahest Liisa pärast. Näiteks jõulude ajal. Mune värvis laps õnneks vanaemaga, väga mugav, ema magas samal ajal :)

  2. Merx says:

    Meil sai nalja munade värvimisel,,,kuna vanaema oli sibulakoortega juba eelmisel päeval mune värvinud ja koored said otsa, andis ta meile mingid Poola värvid (iga puru oma kotikeses). Kuna olime Ida-Virumaal (maal,metsas)siis seal müüakse tihti kaupa, millele eestikeelseid selgitusi peale ei kleebita. Nii alustasime meie Meriliisiga hoogsalt ilma kinnasteta munade värvimist – näppude vahel! Oioi, varsti ma sain aru, et näpud jäid samuti hullult värviseks,,,,edasine toiming oli näppude puhtask nühkimine ja siis kindad ja munade värvimine võis jätkuda…;-)) elamus missugune…

  3. maris says:

    ma ei kujutaks ette, et mune ei värviks. ma juba novembris hakkan alati unistama, et varsti juba saab….

  4. baby butterfly says:

    Väga armsad munad.
    Teil veab, saate ka valgeid mune värvida.. meil ainult pruunid müügil. Aga sellegipoolest panime nad sibulakoortega keema..

    Meil olid siis suured shokolaadimunad inglise moodi ja keedetud päris munad eesti moodi…

Leave a Reply

