üks täiesti tavaline päev….

 img_7616.jpg

Kes ütles, et kahe lapsega on raske. Ei ole :)))) Üks täiesti tavaline neljapäev nägi meie peres välja nii….. no ok…. ma olen aus ja ütlen, et iga neljapäev meil peres ei ole selline ….

Ärkasime kõik koos kuskil 7 ja 8 vahel. Mina võin küll esimesena mõnikord üles ärgata, aga ma kunagi ei aja siis kedagi teist üles. Ketlin ja Keit ei ole veel hommikuse magamise võlust aru saanud ja nemad hakkavad kohe seletama ja teisi segama :)

 img_7619.jpg

Hommikused tegevused tehtud, nägi päevakava ette, et me lähme kell 9 Keidist passipilti tegema. Kell 9 sellepärast, et muidu läheb päev graafikust välja :))))

Magav Keit tõsteti fotograafi juures toolile ja 10 minutiga saime pildid tagaotsitavast vene maffiosnikust kätte. Just täpselt sellise näoga ta pildile jäi…. silmad suured, et mina ei olnud küll seal, kui pauk käis…

Edasi viisime pildid passi tegemisse ja graafik nägi ette, et Keit tuleb minuga koos koju magama ja Kalle läheb Ketliniga ujuma.

img_7621.jpg

Keidi magamaise aja jooksul sain mina paar blogijuttu kirjutada ja juba olidki nad tagasi ja sõitsime terve perega Keiti arstile näitama. Arst ütles, et kui tal midagi viga oleks, siis ta nii suur küll olla ei saaks :) ja pandi diagnoos – terve laps. Aga muidu oli väga tore arst ja ütles, et meie pisikest nohunina ei ole vaja küll veel vaktsineerida (ootame kuni tuleb suvi ja soe ilm) ja rääkis, kus saab ilma läkaköhata kolmikvaktsiini teha.

Kallel olid nüüd tööasjad ja meie parkisime ennast jälle koju. Kell oli kuskil 2. Mina ja lapsed ja tubased mängud. Kuni kell 4 kõik see laps magama läks ……. ja mina sain aega teiste blogisid lugeda.

enne kuut ärkasid tegijad üles ja nüüd tegime nats süüa ja siis mina trenni! Kalle tuli enne ikka koju ka.

Pärast minu trenni läks Kalle trenni ja kell 8 tegi veel Keit superstaaride saatel väikese uinaku.

Kell 10 – mina ja lapsed magama!

 img_7626.jpg

Siin kohal oleks muidugi aus tuua kõrvale ka reedene päevakava, kui me kell 10 hommikul ennast vanaema juurde sõidutasime ja Keit 2 x 3 tundi magas ning muidu ennast üliviisakalt üleval pidas, Ketlin poistega mängis ja vanema tüütas, ning mina terve päeva kudusin :)))

5 Responses to üks täiesti tavaline päev….

  1. ants says:

    Oli kena lugeda. Päris ausalt kohe.

  2. maris says:

    ja kes pilti tegi? kas panid aparaadi statiivi peale ja hüppasid pildile?

  3. uusmaakas says:

    Kus siis saab ilma läkaköhakomponendita vaktsiini teha? Minu perearst väitis, et see on üle 4 aastastele.

  4. krista says:

    Ma ühe koha lasin kõrvust mööda, aga teine oli Ravi tänava lastepolikliinik ja seal on kohe eraldi vaktsineerimise kabinet.
    Ja me käisime muidu dr. Raukase juures ja ta ütles, et see läkaköha on ohtlik ainult esimesel eluaastal, kui laps ei oska köhida, mille peale Keit siis kohe demonstreeris kuidas see käib. Aga ilma läkaköhata vaktsiini pidi vaja minema allergikutele ja Tallinnas on ainult 2 kohta kus seda teha saab….

  5. spoomparf says:

    Я что-то не догоняю, а в чем фишка?

Leave a Reply

