minu esimene kringel

img_7607.jpg 

No kui ikka antakse nö kolma vaba päeva. Hea nali muidugi perele, kellel igasugu pühad ja vabad päevad tähendavad seda, et Kalle on tööl…. aga ikkagi.

Laupäeval oli ta täiesti kodus ja mõtlesin, siis natuke seda tublit perenaist mängida ja kuna ma kuidagi seda pashat tegema ei paindunud (sellest ma just kirjutasin), siis mõtlesin, et teeks kringlit.

Kunagi ma Maarja blogist nägin ühte poolikut kringlit ja Pille juures oli ka palju kiidetud retsept, siis võtsin arvuti söögilaua kõrvale ja hakkasin mässama. Vähemalt oli mul lapsepõlvest meeles, et pärmitaignaga tuleb hirmsasti mässata. Tegelikult võttis kuni kerkima panekuni aega 20 minutit ja see küll mingi suur mässamine polnud.

Kõige rohkem meeldis mulle seal Pille blogis öeldud koht, et ärga pange rohkem jahu kui kirjas on :))))

Tainas kerkimas, asusin vastavalt juhendile tegema fillingut. 100g võid tundus palju ja Maarja blogist leitud kakao lisamisel juhtus väike õnnetus st. liiga palju kakaod kukkus lusikale kui pakki liiga kõvasti kallutada…. nii et minu filling tuli selline minu moodi.

Saiad ahjus ja lõhna maja täis, ei saanud Kalle enam kuidagi magada. Jaole jõudis ta siis kui esimene plaaditäis oli ilusti rätiku alla peidetud ja Kalle prooviks ainult sellise pisikese otsa tükki sai…

Sõi selle ära ja ääri-veeri küsis, et kas äkki oleks veel. Kui ma siis talle järgmise, sellise päris rulli andsin, siis vaatas mind ja küsis, et kas ta oleks pidanud selle esimese junni järgi mind kiitma :)

Teine läks tal tühja auku, nagu ta ütles…. enne kolmanadat küsis, et kas piima ka saaks ja piim käes, ütles, et ega ta seda ju ilma saiata jooma ei hakka.

Kui 3 saia oli söödud, siis küsis, et kas nüüd läheb söömiseks, et kui jah, siis ta võtaks veel ühe.

No ütleme nii, et pooled saiad sõime me ilma hingetõmbeta kahekesi ära. Teine plaaditäis enam nii kiirelt ei läinud :))))

Aga sellegi poolest on mul väga hea meel retseptide ja nende kiitjate üle ja ka Kalle, kes sõi ja kiitis :))))

Maris – kas ma nüüd olen toidublogija? ;)

4 Responses to minu esimene kringel

  1. maris says:

    jaa, oled küll. nüüd võid auga kokkusaamisele minna. ja kahjuks ka oma motivatsioonipüksid varna tagasi panna – ni palju kukleid nendesse ei mahu.

  2. Pille says:

    No arvestades, et see kringlijutt oli Sul kolmas toidukeskne postitus järjest, siis varsti annad toidublogija mõõdu välja küll:-)
    Tore, et kakaorullid maitsesid. Meil läksid eelmisel nädalal pärmitainarullid kohupiimatäidisega hirmus hästi peale…

  3. maarja says:

    kaunis tume kreem seal vahel. isu tekitab…

  4. Wjplhbno says:

    Z3biT0 comment4 ,

Leave a Reply

