Keidil oli sünnipäev

 img_7600.jpg

Keit 4-kuud oli juba mitu-mitu päeva tagasi, aga tordipilti pole veel üles pandud :))))

Kui Ketlinil oli iga kuu tort ja pidu ja külalised, siis Keidil nii hästi läinud ei ole. Kui ta 1-kuuseks sai, siis me sõime pannkoogitorti, aga järgmised 2 jäid nagu vahele. Noh ja istusime, siis sünnipäeva õhtul kodus ja mõtlesime, et äkki ikka võiks väike tort olla  ja kuna keegi just kõva häälega ei protestinud, siis käisin ruttu poes ära :))))

Tõeline pühendunud ema oleks ju loomulikult terve päeva küpsetanud, aga mina olen õnnelik koduperenaine ja käisin siptsirip selveris ära :)

Ostsin siis Keidil ka kingituseks mingi inglipildiga body, mille ma kahjuks poodi unustasin ja pärast seda ei ole ei poes ega ka kodus seda keegi näinud. Küll aga ei unustanud ma ei poodi ega kuhugi mujal maasikaid.

Ma küll ajasin Ketlini sellega natuke segadusse, sest ma ütlesin, et maasikaid saab siis, kui Keit oskad suta-vuta (Ketlini väljend roomamisele) teha. Sellegi poolest sõi just tema kõik maasikad üksi ära.

Panime küünali (kah Ketlini väljend) põlema ja sõime torti ja maasikaid ja Keit vaatas vesise suuga pealt.

img_7604.jpg

One Response to Keidil oli sünnipäev

  1. Ingrid says:

    Ja Arturi reaktsioon tordipildile oli … tooli peale püsti, upakile klaviatuuri peale, et oleks ikka ekraanile ligemal … ikka küünla puhumiseks ;-)

Leave a Reply

