Keit Liis 4 kuud

 img_7555.jpg

Ma just lugesin läbi sissekande Keit liis 3 kuud ja peaks ütlema, et viimase kuu jooksul pole nendes eelmistes punktides suuri muudatusi toimunud.

Keha kaalu kogub ta jõudsalt ja läheneb sinna 8-le juba. Ma arvan, et ta ainuke meie pere liige, kelle kaalunumbrite üle esialgu kõik, kaasa arvatud ta ise rõõmustavad :). Samas ei saa ka pikkuse üle kurta. Nimelt just eile vedasin talle hädavaevu 62 suuruse body selga ja siis pika kaalumise järel jälle seljast ära. Oli teine ikka liiga trimmis ja minul oleks tema asemel väga ebameeldiv olnud.

Ametlikud andmed kaalu ja pikkuse kohta puuduvad.

Sööb ikka isuga ja kui pakutakse, siis naljalt ära ei ütle.

Magamisega on nii, et tema on meie peres see, kes kõige enne tahab magama minna ja ma arvan, et kui Kalle äratuskellaga ei ärkaks, siis oleks Keit ka esimene kes üles ärkab. Ise veel on nii õnnelik see juures.

Ma olen isegi öösel vaadanud, et kui ta üles ärkab, siis ta on üliõnnelik ise selle üle. Õnneks piisab talle siis väikesest einest ja magab nigu mishka edasi.

Ainuke juba mainitud kuu saavutus on tal siis see pööramine. Esimese hooga näitas oma pöörded kõigile pereliikmetele ära ja seejärel lamas nädal aega rahulikult selili edasi. Nii pikkade juhtmetega teine siis. Nüüd aga paar päeva ei saa teda enam selili pannagi, kohe on tagumik upakil. Kalle küll ütles, et ta keeras ka tagasi, aga mina ei ole seda veel mäinud :)

Ainuke tõrvatilk meie meepotis on varsti juba 3 kuud kestnud nohu, aga see pole sünnipäeva jutt :)

One Response to Keit Liis 4 kuud

  1. jaana says:

    õnnitlused ka minu ja mu 4 kuuse poolt :=)

Leave a Reply

