õnnelik koduperenaine

Ärkad hommikul üles, söödad lastel kõhud täis ja lähed nendega ilusal päikesepaistelisel päeval parki mängima. Lõunajal käid veel pisemaga võimlemas ja seejärel terve perega lõunat söömas. Koju tulles magad koos 2 lapsega lõunauinaku ja kui üles ärkad on kodu säravpuhas :)

…….. eelmise aasta lõpus, kui me gordoni perekoolis käisime, ütles üks ema muu jutu sees, et kui pärast tööd peaks veel koristama ka hakkama, siis ei jõuaks üldse lastega tegeleda. Ja siis kõik ülejäänud emad noogutasid kaasa. Ja mis välja tuli, mina olin seal peaaegu ainuke, kellel ei käinudki koristajat. Siiamaani olin ma sinisilmselt arvanud, et kõik ongi nii tublid ja jõuavad kõike…. aga näe, enamus käib ikka ingel ka külas.

Asusin siis minagi koristajat otsima. Tuli välja, et see ei olegi mingi lihtne tegevus. Kõigil on niiiiiiii palju tööd …. Nii ma siis käisin ja iga tuttava käest pärisin, et ega tal juhuslikult üle ei ole…. kuni siis leidsimegi. Kellegi, kellel on niiiiii palju tööd, aga kes on niiiiii tubli inimene, et ikka aitab. Eriti kui ta juba käib niiiii toredate inimeste juures ja nemad niiiii ilusti talle rääkisid, et tuleb ühe pere juurde veel minna…….

Õhtul enne koristaja tulekut käisin mööda tube ringi ja arvake ära mis ma tegin. Koristasin loomulikult. Hoidisn ennast ilusti tagasi ja panin ainult asju ära, nii et koristada jäi meil rohkem kui küll….

Hommikul koristajaga koos elamist takseerides oli selline tunne, et ma ei tea koristamisest midagi, nii palju kohti on meil majas, mille koristamise peale ma pole isegi veel tulnud ja vahendid! Mul ei ole üldse vahendeidki millega koristada. Ja siis räägime siin tublist pereemast, kellel on ainult üks tolmuimeja otsik ja parketi ja kivipõrandat peseb sama mopiga. Puidu puhastamise vahendeid ei ole ma isegi näinud, rääkimata nende kasutamisest. Kaminaust ei osanud isegi lahti teha, rääkimata sellest, et mul oleks vahendid millega seda pestakse. Noh me pole ka see aasta kordagi kaminat kütnud, aga see pole mingi vabandus ju.

Samas iga küsimusega tundsin ma, et ma olen ikka õnnega koos, et selline inimene meie kodus nüüd on. Ja pärast 10 !!!!! tunnist puhastusteenust võin ma täiesti ilma piinlikustundeta vahtida igasugu imelikke nurki ja nurgataguseid, sest need on puhtad! Seal ei ole mingit tolmu, ega mustust. Kõik Ketlini joonistused on seintelt kadunud ….. ja uskuge ma võiks seda juttu siin jätkata………

Nii mõnus….. ja nüüd ma tean, mida kõik need teised õnnelikult naeratavad kodu ja niisama perenaised tunnevad.

Äitähh Kristelile meie uue ingli eest!

6 Responses to õnnelik koduperenaine

  1. Merx says:

    See on tõeline rõõm tõesti kui lähed koju ja vastu vaatab puhas kodu – asjad on kõik korralikult sätitud ja põradad puhtad…
    Kui võtta koristaja regulaarselt(iga nädal 1 x ) siis on tal kõik kontrolli all ja toad ei lähegi enam nii segamini…;-))nii rääkis üks tuttav …
    Soovitan soojalt kõigile,,, – vastu saab rahulolu, rohkem aega veeta lastega, perega ja palju rõõmu tehtust!

  2. Kirks says:

    Kui tore oli lugeda sellist juttu! Päevad meilgi samasugused ja eriti nüüd tunnen, et kuidagi ei jõua koristada! Leidsime tuttavate kaudu ühe naisterahva ja nimelt ootan just praegu teda meile, et ta meie kodu üle vaatab ja olen pisut närvis!!! Et kas ikka tasub ja äkki peaks ikka ise ja mine tea veel miljon asja…ja just nagu tellitult selline lugu :) aitäh, olen nüüd palju rahulikum ja ootan juba huviga! :) Ilusat kevadet!

  3. Liina says:

    Ma kusisin ka eile mehelt, et kas votame akki koristaja. “Meil juba lapsehoidja on, koristamisega saame kull ise hakkama.” Nohjah, ikkagi tahaks…

  4. kristel says:

    mõned aastad tagasi, kui mul veel koristajat ei olnud, olin ka mina arvamusel, et usin perenaine peab kõigega ise hakkama saama – aed olgu haritud, lapsed kasitud ja toad korras. ma ei tahtnud kuuldagi koristaja palkamisest, aiatööde teenuse sisseostmisest ega ka lapsehoidjast. aga mees rääkis, et tuleb mõleda n.ö globaalsemalt ja tuleb anda tööd inimestele, kes seda vajavad, mitte aga oma lastega tegelemise aja arvelt ise palehigis igal rindel punnitada. ja siit võib lugeda ka ühte väga head artiklit indrek neiveltilt sama asja kohta.

    http://www.epl.ee/artikkel/363632

  5. Kratt says:

    mm… k6lab nii m6nusalt. tahan ka… aga kuidas sellist inglit leida?

  6. krista says:

    otsid ja uurid ja otsid ja uurid ja lõpuks leiad kellegi, kellel ei ole aega, aga ikkagi leiab :)

Leave a Reply

