aednik ärkas

 img_7413.jpg

Ma ei elaks oma majas kui mulle ei meeldiks õues olla. Ja kui mulle juba meeldib õues olla, siis mulle meeldib et seal oleks ilus. Selleks et silmale oleks ilus vaadata peab minus aednik ärkama. Ja tavaliselt iga kevad ta teebki seda. Ütleks, et see on selline vanainimeste haigus, mis aastatega süveneb :))))

Nii ma siis ka sellel kevadel käisin kärsitult mööda aeda ringi, et millal ometi riisuma saaks hakata. Nimelt on meil riisutavat pinda täpselt nii vähe, et ma viitsin selle ühe hooga ära riisuda. Võttis ikka päris mitu päeva aega, et meie aiast ka lumi ära sulaks ja siis see päev tuli…. Ja et tulemus oleks veel parem ;), siis ma järgmine päev riisusin veel üks kord.

 img_7429.jpg

Kõik oma peenrad kobistasin ka mullale ja nüüd võin siis jääda ootama, millal kõik ilusaks läheb :) Selles mõttes on küll praegu nagu nadi, et enamus taimi  mul lihtsalt magab mulla all ja peenar on täiesti lage. Kalle ka küsis, et kus siis meie lumikellukesed on? Need paar tulpi, mille esimesed lehed praegu näha on, ei ole veel arvestatav peenrailu. Aga ma olen piisavalt laisk aednik ja meie pime ja liivane aed annab selleks hea võimaluse, et kasvatada teatud kindlaid taimi…..

 img_7431.jpg

Aga suvelilled saavad siin hakkama küll ja selleks ma panin jälle omale seemned mulda. Isegi Ketlin pani minu abiga omale kastikese valmis.  Vaatame mis siis juhtuma hakkab….

img_7446.jpg

 Küla peal räägiti, et igast aiast saab ilusaid pilte teha…..

4 Responses to aednik ärkas

  1. maris says:

    ma tahtsin juba ükspäev öelda, et PALUN LÕPETAGE OMA AEDADEGA UHKUSTAMINE. ma ei kannata seda enam välja. ma tahan ka linnakodus aeda minna. aga meil on seal mingid juba ees….

  2. Merx says:

    minus ka kiheleb miskit,,, meil pole veel muldagi ümber uue maja – aga juba ostsin aiaparadiisist omale mitmeid taimi, tegelt lilli, mida juba usinaasti seemnest kasvatad soovin ja siis kodujuurde hiljem maha istutan….kui sellest täna mõnele mainisin naerdi mind välja… aga vahet pole, minu hing ihkab seda ilu, mida ise teha saan! Vähemalt on võimalus proovida! ;-))

  3. krista says:

    jah aga Maris, oma maakodu aia ja seal kasvavate sõstarde ja mitme meetriste päevalilledega oled sina ka uhkustanud….
    ma tahaks teada kuhu ma oma päevalilled siin istutada võiks….

  4. maris says:

    petuuniate asemele loomulikult.

Leave a Reply

