perepilt

Ma siin natuke aega tagasi plärtsusin, et mind kuskil pildi peal ei ole. Ja siis tuli välja, et tegelt oleks küll kui ma ise tahaks. Käisin siis eelmine nädal ilusti juuskuris ja lasin endale vinks-vonks uue soengu teha. Täna ilusa päikeselisel päeval läksime siis perega koos sünnipäevale. Nagu muuseas lasime siis ka mõned perepildid teha.

img_7307.jpg

Ja no vaadake siis :)… Kalle ausõna lubas selle pildi panna, kui ma ka mõne ilusa sinna kõrvale panen.

 img_7298.jpg

Või siis on nii, et oleks nagu meie perepilt, aga nagu ei ole ka….

 img_7305.jpg

Ja ok need Kalle poolt välja valitud ilusad perepildid ka…..

img_7300.jpg

See ei ole küll teemasse, aga Keit kaalub sama palju kui 8-kuune perepoeg ja Ketlin sõi rohkem kui keegi teine. Kõige pealt 2 taldrikut kalasuppi, mida ükski teine laps ei tahtnud, sest nemad olid juba suuremad ja kala süüa pole pop. Ning see järel pool suurest meloni hunnikust. Veel autosse istudeski oli tal poolik koorik peos….

5 Responses to perepilt

  1. parrot-girl says:

    mulle meeldib see viies “pereliige” teise pildi peal ;)))

  2. maris says:

    kas kalle läheb pulmapiltide peale ka, kui pulma teeb? ma seepärast küsin, et muidu tore ja nägus mees, aga no kõik ei ole fotogeenilised. ei kujuta ette, kui palju pulmapilte ta nässu on keeranud…..

  3. mermaid says:

    Esimene pilt on väga lahe :D

  4. jaana says:

    imearmas pere igatahes :)

  5. mari says:

    See-eest on Ketlin üks fotogeenilisemaid lapsi, keda ma näinud olen.

Leave a Reply

