tehtud!

img_7259.jpg 

Lapse elu koosneb verstapostidest ja saavutustest. Kõik saavutused tuleb kirja panna ja igal võimalikul ja võimatul juhul neid siis teistega võrrelda ;)…. Oi millal ta sul seda ja millal teist.

Mul on nüüd nii lihtne. Ma saan iseendaga need vestlused kõik ära pidada. Ohh millal Ketlin seda hakkas tegema…. jajaaa vaatame järgi… Ja millal Keit?

Esimene oli meil naeratus ja see on juba ka arhiveeritud. Teine on meil nüüd pööramine.

Ma defineerin pööramise ka: laps keerab ilma igasuguse kõrvalise abite selja pealt kõhu peale!

Ma siis esimese korra järel plaksutasin käsi ja hüppasin mööda tuba (valetan tegelt)… aga Keit tubli inimene sooritas ka teise katse siis, kui ma olin fotoka järel käinud :)

img_7261.jpg

 img_7265.jpg

img_7267.jpg

5 Responses to tehtud!

  1. Age says:

    Väga tubli, nii vara. Mul keerasid mõlemad lapsed alles 5. kuuselt ja siis pääses nagu paisu tagant, korraga tuli tagurpidi roomamine ka.

  2. krista says:

    ja ta “kaotas” Ketlinile 2 päevaga :)

  3. maris says:

    minu meelest hakkavad kõik lapsed 3,5-kuuselt seljalt kõhule keerama ja 6,5-kuuselt roomama. vähemalt kõik, keda mina kohanud olen.

  4. krista says:

    maris nii ei tohi öelda, sest muidu kõik need noored emad, kelle esimene laps ei hakka 3,5-kuuselt pöörama muretsevad ennast hulluks, et nende lapsel on midagi häda……
    sest kõik lapsed hakkavad ka täpselt 1 aastaselt käima ju ;)

  5. jaana says:

    Berta meil veel selliseid trikke ei tee :(
    Aga eks tal on ju veel aega piisavalt ja suguseltsi vaadates kipun arvama ,et kuu läheb veel vähemalt aega :P

Leave a Reply

