Ma teen torni

img_7213.jpg 

Sellest on juba hulka aega möödas kui Ketlini sõbrannad Leevike ja Maibrit või siis nende vanemad vaimustusid legodest. Minul ei ole kunagi legosid olnud ja kuna mul on kaks venda, siis ma arvan, et kui meie peres ka lgeod oleks olnud, ei oleks lastud mind nendega mängima. Nii ei ole minul mingeid mälestusi, mis oleks mind tagant tõuganud. Ketlin on samas veel natuke liiga väike (endiselt tema enda üks lemmikväljenditest), et poes näpuga legokastile näidata ja seda endale nõuda.

Õnneks aga on Ketlinil sellised toredad sõbrannad, kes talle sünnipäevaks legod kinkisid. Algul vaatas Ketlin neid pisut skeptiliselt. Et noh poistemänguasjad või nii. Kalle ehitusi vaadates tema arvamus vist süvenes. Kuigi ma panin legod ilusasse roosasse kohvrisse. Käis tema mäng põhiliselt selle kohvri kaasas tassimises….

Kuni üks nädal aega tagasi hakkas ta torne ehitama. Ja nüüd on ta ikka asja tõsiselt ette võtnud. Iga õhtu kerkib tal mõni omapärane torn. Igat torni vaatan ma sellise totaka naeratusega nagu see üks ema mingis pesupulbrireklaamis oma tütart, kes judo trenni minna ei taha.

Ja ütleks, et minu arust täitsa lahedad tornid on tal. Ma küll alati ei viitsi joosta neid pildistama, aga lill on tema tornidel peaaegu alati ja kahte sarnast torni ei ole ta veel ehitanud…

img_7208.jpg

PS: millegi pärast arvab Ketlin, et kui pilti tehakse, siis peab ronima tooli peale ja “naeratama” 

Selle aja jooksul kui ma siin arvutis olen olnud, on jälle üks torn kerkinud….

img_7232.jpg

üks jõnglane nüüd hakkas eriti produktiivseks ja muudkui toodab seal all korrusel torne…

img_7235.jpg

2 Responses to Ma teen torni

  1. Krentu says:

    Maibriti tornid on täpselt samasugused – põhiliselt nendest kõige väiksematest ja hästi kõrged. Ja lilled on alati kaunistuseks :) Lisaks meeldib talle omapäraseid veokeid teha.

  2. maris says:

    mina ei kujutaks ilma legota elu ettegi – leevike ehitab iga päev paar tundi. õigemini mängib. algul tegi ka torne (kõik alustavad nendest väikestest tornidest – mirtel sai just lego ja alustas samuti).
    nüüd ehitab leevike tüdrukule maju. tal on pikkade juustega legoprintsess ja kogu mäng käib selle “tidruku” ümber. loomad on kõik “tidruku kass” ja “tidruku krokodill” ja majad on “tidruku kodud”. iga päev teeb leevike uue kodu või kooli või ujula või wc tüdrukule ja siis mängib seal. lego lehel on minu meelest väga õige lause – kui sul on lego, on sul iga päev vähemalt üks uus mänguasi.
    vihje – ostke suur ehitusplaat, sinna peale on hea ehitada.

Leave a Reply

