poiss

img_7224.jpg 

no kaua sa ikka peaga vastu seina jooksed. Nagunii keegi ei usu, et Ketlin tüdruk on. Ükskord kui me pelgulinna polikliinikusse võimlema läksime ja kleidis Ketlini sinna registratuuri lauale istuma tõstsin, ütlesid rõõmsad registratuuri töötajad, et näe kui ilus poiss. No kuulge – kleit on ju seljas.

Muudest olukordadest ma parem ei räägigi. Viimati keegi ütles, et äkki ta on tüdruk, näe roosa müts on peas…. ja siis vaatas küsivalt mulle otsa. Et mine tea neid tänapäeva noori…. telekas ka Beatrice rääkis, et tema poeg eelistab roosat värvi.

Patsi jaoks ei ole meil ju siiamaani juukseid. Ja kui ma need ka ära lõikaks, siis …. ohh ma ei teagi mis siis. Klambri häda pärast juba saaks panna… aga see pole see.

Nii ma siis kudusin ühe poistekampsiku. Ja lõnga jäi piisavalt palju üle, et teisele poisile ka teha…..

6 Responses to poiss

  1. Kristiina says:

    Ah, ära pane tähele, see on nii tavaline… mind peeti lapsena poisiks ja Eliset peeti poisiks… Martinit ka, aga õigusega :D Justkui kõik väikesed lapsed oleksidki poisid.

  2. Mari says:

    Tuttav lugu! Minu sõbranna ei uskunud kunagi, et Mariat poisiks peetakse, kuni ükskord jalutasid nad kahekesi linna peal (mina olin koolis). Neid kõnetas üks härra – oi kui tore laps, kui vana jne. – see on siin suhtleiselt tavaline. Ja siis, pabahh – IL OU ELLE (tema või temake). Marial oli seljas lühike roosa kleidike, satsisokid ja roosad kingad. Vähe sellest, isegi need olematud juuksed olid tollel päeval kahte patsi venitatud…

    Mina lohutasin ka ennast pidevalt selle mõttega, et ilmselt on võõra silma jaoks kõik ilma juusteta (või väheste juustega) lapsed poisid. Nüüd aga kui mu sinisesse riietatud vägagi poisi näoga (vähemalt minu arvates) poissi juba mitu korda tüdrukuks on peetud, ei teagi ma enam mida arvata.

    Lauluringi ameeriklane aga liimis enda kulupeast beebile tuti pähe, et ikka rohkem tüdruk välja paistaks. Päriselt ka – liimiga pani.

  3. sigrid says:

    täiesti tüdruku nägu ju pildi peal:)
    Minu poissi jälle peetakse igal pool ja igas riietuses tüdrukuks, mis tuleneb peamiselt sellest, et tal on pisut pikemad juuksed, kui poistel traditsiooniliselt tavaks. Hiljuti aga ostis see tüdrukuks peetav poiss endale roosa nokamütsi:D Ma püüdsin küll teda veenda, et roosa pole poiste värv, aga laps saab ikka seda, mida laps tahab, eksole!

  4. Katrin says:

    mõni tüdruk ehk on ka poisi moodi, aga Ketlin nüüd küll mitte :)

  5. jaana says:

    ega need juuksed ju kasvamata jää, ja kusjuures mina teda küll poisiks ei peaks, sest täitsa tüdruku nägu on teine :)

  6. Liisaema says:

    Riiete järgi hea vaadata, kumba soo esindaja laps on. Kuigi vahest kogemata on Liisa ka maskeerunud poisiks – kuluvad ja tumesinine polo, beezh jope…
    Aga katsu sa ujulas aru saada soost, ma pean seal koguaeg laveerima: anna lapsele piilu tagasi; ära liugle… titale… selga jne.

Leave a Reply

