makarooni

img_7187.jpg 

makarooni…. tahaksin makarooni.

Ma ei saa nüüd öelda, et see on ainuke asi, mida Ketlin sööb. Aga see on asi mida ta võib süüa kõige rohkem korraga. Mis värk see on nende laste ja makaroonidega.

Näiteks olime ükskord vanaema juures sünnipäeval ja pärast kõike muud head ja paremat ja torti ka veel, oli vanaema see, kes köögis kõigile lastele makarooni keetis. Ja kus need siis seal vitsutasid.

Kodus käib ta kah meil makarooni purk kaenlas ja suures hädas sööb sealt neid toorelt. Õnneks talle toorelt nii väga ei maitse.

Aga miks ei või siis laps igapäev makarooni süüa. Ma olen täitsa kindel, et itaalia lapsed vitsutavad iga päev mingit pastalist. Aga näe – meie lastele ei ole see tervislik.

Või on see sama jutt, mis munagagi.

Igaljuhul oli meil täna lõunaks makaroonid hakklihaga!

5 Responses to makarooni

  1. maris says:

    aga siis tuleb lihtsalt tervislikumat makaroni pakkuda. ma käisin ükskord külas ja seal pakuti valgeid makarone ja teises kohas valget riisi ja ma tükk aega mõtlesin, et midagi oleks nagu valesti.
    hiljem kodus taipasin, et meie kodus makaronid ja riis on ju täistera ehk pruunid, makaron veel lisaks ka tumeroheline (spirulina, eriti tervislik) ja riis punane ning must.

  2. Anu says:

    meil suudab makaroonidele konkurentsi pakkuda vaid pannkook:)

  3. krista says:

    ohh pannkoogist ma parem ei räägigi… Ketlin ju meil tahab kohvikus käia ja oli äärmiselt pettunud kui ühes kohas polnudki pannkooki.
    aga meil sobivad jah õnneks ükskõik mis värvi ja tegu makaroonid

  4. Kristiina says:

    Meil läheb makaroni-piimasupp. Martin on võimeline seda iga päev 3 korda sööma, aga nii palju ma tal ei võimalda. Ja kahjuks Elise seda ei söö (noh, ma ise ka mitte), nii et siis ma pean neile eraldi toidud tegema :(

  5. Mari says:

    Itaalia laste esimeseks söögiks ( pärast rinda) ongi jahh pisikesed makaronid… Ning ka pärast vitsutavad nad neid iga jumala päev. Kui erinevate juurviljadega ning vahest ka lihaga teha siis on makaron tunduvalt kasulikum toit kui kartul ja soust. Muidugi on eriti kasulikud need täisteravilja makaronid… Ma ei saagi aru, miks eestis makarone nii kahjulikuks peetakse?

Leave a Reply

