magamine

Kahe väikese lapsega ema jaoks on magamine väga tähtis teema. Kas siis see kuidas, kus ja kaua keegi magada saab või ei saa. Aegaajalt tuleb see jälle kirja panna, muidu pärast räägid oma lastele, et näe teie magasite juba sünnist saati terve öö ja oma voodis ja kui ilusti te veel magama jäite…..

Ma tean küll, sest mina olin selline laps. Ja kuna Kalle oli ka, siis huvitav kellesse need meie lapsed läinud on.

Alustame Ketlinist.

 img_7204.jpg

Õhtuti on ta viimane kes magama jääb. Ta paneb küll hea meelega pidzaama selga, aga siis ta tahaks veel pärast seda mitut asja. Juua ja hambaid pesta ja pissida. Kõik ju tegelikult väga loomulikud tegevused- aga mitte kolmandat korda!

Siis veel on vaja niheleda ja otsida voodis seda kohta, kus magama jääda. Kohe me lähme ja ostame talle täiesti oma voodi ja siis ta kolib nigu mishka sinna magama!

Aga samas päeval teeb ta juba nädal aega järjest imesid. Täna näiteks ütles ta mulle kell 2, et kell on juba palju ja tuleks magama minna. Rääkisin siis talle, et kohe kui tita ära sööb, siis ma viin ta üles ja vaatame seda magamamineku asja. Ütlesin veel, et tal tuleb seal üksi olla, ses mina lähen Keiti õue magama panema. Paningi siis Ketlini teki alla ja multika talle ka mängima ja kui õuest tagasi tulin, siis ta juba magas. No väga tubli igatahes. ja niimoodi üksi on ta jäänud juba 3 päeva järjest magama…. enne seda pidi ikka emme kaisus olema.

Ja kui ta üles tõuseb, siis ta ütleb alati, et ta magas kaua!

 Aga Keit.

 img_7202.jpg

Tema on päevasest unest väga õigesti aru saanud. Päeval tuleb magada õues ja vankris ja soovitavalt 3 tundi järjest. Ja kui siis üles tõusta ja üleval olemine juba mõttetuks muutub (see juhtub 2 tunniga kindlasti) siis tuleb jälle magama minna.

Õues jääb ta ilusti ja kiirelt magama, ja magab hästi, kui mõni naaber just puid saagima ei otsusta hakata.

Hoopis teine teema on öine magamine. Sellest on täiesti valesti aru saanud. Keit nimelt arvab, et minu kujul on tegemist inimlutiga ja ilma minuta ei ole ta nõus üldse magama. Hetkel on tal nohu, nii et ma väga loodan, et see on mingi mööduv faas ja ta hakkab magama nagu normaalsed inimesed, kes ei maga süües.

Aga ma mäletan küll veel, et ega Ketlingi väga normaalsete hulka selles mõttes ei kuulunud.

Aga kogu oma öise matsutamise juures on hea asi ainult see, et siiani pole ta veel kunagi arvanud, et homikul peaks vara üles tõusma. Loodame, et see nii jääb…..

Või me võtame kasutusele luti! ja sellel korral äkki mina võidan!

5 Responses to magamine

  1. maris says:

    ega te lutiga hiljaks pole jäänud?

  2. Anu says:

    mina proovisin mõlemale lapsele lutiimemist selgeks õpetada nii umbes aasta aega, no mitte kogu aeg loomulikult, aga ikkagi aeg-ajalt pakkusin, et äkki hakkab meeldima:) noh muidugi ei hakanud…elus lutt on ju palju parem:D

  3. krista says:

    eile siis õhtul pakkusime talle lutti. Kalle pani suhu, mille peale Keit vaatas teda nagu jumalat. Aga üsna pea tegi ta pettunud näo, sest see polnud ikka see……

  4. jaana says:

    aga meil võtab algusest peale lutti, ja öösel magab õnneks rahulikult,omas voodis ja ikka neli tundi vähemalt on söömisel vahet kui mitte rohkem. õhtul tuleb tal uni 9 ja 10 vahel. sööb kõhu täis ja siis läheb oma voodisse karuselli kuulama-vaatama. siputab voodis veidi aega, häälitseb natu, hoiab minu käest kinni ja siis jääb tuttu. js öösel jääb mõnikord peale söömist meie voodisse, kuid enamasti tõstan ta ära.

  5. krista says:

    no vot…. ma olen ka kuulnud, et sellised lapsed on olemas…. aga need on kahjuks teiste perede lapsed :)….

Leave a Reply

