väike mai

img_6792.jpg 

Raamat Väike Mai on Ketlini vanaema lemmik. Ükskord kui Ketlin ööseks tema juurde jäi, oli tal ugenud seda talle kaks korda kaanest kaaneni ette, aga Ketlin ei olnud andnud mingitki märki soovist magama jääda.

Nüüd ma siis tean, tal oli vaja ju seda raamatut pähe õppida. Vanaemal on see igatahes peas. Ja mõnikord Ketlin siis rõõmustabki mind oma lemmikkohaga raamatust. Ja see kõlab järgmiselt:

Kuid tal oli paha viga

Ta ei söönud  – teate mida?

Leiba põlgas väike Mai

Talle maitses ainult sai!

Eriti meeldib mulle see põlgamise koht. Ma olen täiesti kindel, et tal pole õrna aimugi, mida see sõna tähendada võiks, aga tema esituses kõlab see igatahes hästi.

Ükskord kui me vanaema juurest ära hakkasime minema, siis pakkus vanaema lahkelt Väikese Mai raamatut meile kaasa. Aga tuli välja, et vanaemal on neid isegi mitu. Üks mingi aastatest 50 ja selle saab ta arvatavasti vanaemalt pulmakingiks :). See ei ole loomulikult see raamat, mis meie raamaturiiulit nüüd kaunistab.

PS: sellel pildil ei ole absoluutselt mingit seost Väikse Maiga, aga mis siis :)

4 Responses to väike mai

  1. maris says:

    leevikese vanaema tahtis talle ka ükskord väikest maid unejutuks lugeda. aga ta enne küsis koleda häälega, et kas tahad, ma loen sulle ühe loo, kus üks väike tüdruk mai midagi ei söö ja lõpuks ema pühib ta harjaga ära. leevike muidugi vastas, et ei taha. ja siis vanaema luges mitmendat korda hoopis sellest haige käpaga kassist, vaat mis juhtus või midagi. ega leevike muidugi ka magama ei jäänud, vaid oskab nüüd seda raamatut kenasti ise jutustada.

  2. Kristi says:

    OI milline äratundmisrõõm!!! See oli minu lemmikraamat, aga kuskohast ma selle nüüd leida võiksin? Mul oli see endal peas, lugesin või tagurpidi, ja oli minu arust MAAILMA KÕIGE ÄGEDAM RAAMAT… Tahaks hirmsasti Meriliisile seda lugeda :)

  3. krista says:

    meie raamat on välja antud aastal 83 ja see on vist see mida minagi lapsena lugesin…. aga väga hästi hoitud peaks ütlema….
    äkki antakse nüüd varsti jälle välja…

  4. Naissaar says:

    Me loeme ka seda Felix Kotta “Vaat mis juhtus” :-). Nii tore äratundmisrõõm. Teine raamat, mis meie lapsele meeldib, on “Kuldkiharake ja kolm karu”. Sealt meeldib eriti sõna “vitsutama”.

Leave a Reply

