mina piltide peal

img_7194.jpg 

mõnel päeval või siis tavaliselt öösel, kui ma oma kurbi mõtteid mõlgutan, siis tuleb mulle meelde ka see, kui palju on meil pilte kus mina olen lastega.

Ma olen peaaegu täiesti aus, kui ma ütlen, et ainukesed pildid kus ma mõne lapsega pildil olen, on Annika juures tehtud.

Ma nii mäletan, kui Ketlin oli pisike ja ma ükskord jälle õnnetu olin, siis Kalle isegi tegi. Ja minu arust tuli tal päris hästi välja. Aga nii ei ole, et ta läheks ja võtaks fotoka ja pildistaks. Vähemalt mind mitte.

Nüüd üks öö ma jälle mõtlesin, et minust ja Keidist on tehtud sünnitusmajas paar pilti. 5 minti pärast sünnitust ja neid pilte ma albumisse just ei jookse panema. Ja siis üks pilt veel, aga sealt ei ole ju aru saada, et see nii väga mina olen. Ja mõtle kui nüüd minuga peaks midagi juhtuma, siis lapsel ei olegi ühtegi pilti mida ta vaadata võiks.

Muidugi minuga ei juhtu midagi ja Kalle nüüd küll lubas, et üks päev ta teeb…..

img_5257.jpg

Vahepeal ma näe käisin Kallest ja Keidist pilti tegemas ja siis veel see pilt kus mina olen Ketliniga ja ta on seal täpselt sama vana kui Keit praegu :)

13 Responses to mina piltide peal

  1. Age says:

    Oh ma vaatasin kuidas Keit selle pildi peal nii Keitlini nägu on ;) ja siis lugesin, et ongi Keitlin. Tavaliselt nii on jah, et emmed on kaamera taga mitte ees.

  2. Anu says:

    noh, meil sama asi. kõik pildid issiga, ja mõni üksik siis minuga. seda pilti, kus ma kahe lapsega oleksin… kui suusi imik oli, siis sellest ajast on üks pilt. praegu feliks pole nõus pildi peale jääma, ainult mingil erilistel tingimustel ja juhtudel. tüdrukutega vist seda muret pole… kuigi kui feliks väiksem oli, siis ronis iga pildi peale:)

  3. jaana says:

    minul ka vähe pilte Bertaga. Kaido ise kunagi fotokat ei haara :((

  4. Naissaar says:

    Aga see-eest on need Annika tehtud pildid sinust ja lastest niiiiiiiiiiiiii ilusad, et kohe päris kadedaks teeb :-)

  5. Siiri says:

    Iseendast saad ju puldiga pilte teha :) Kahtlemata on see keerulisem, kui ise kaamera taga olles, aga kui harjutada, siis hakkab välja tulema küll.
    Minu ema armastas ka pilte teha, ise ilmutas kodus vannitoas ja puha. Ja nii on temast endast ainult mõned fotograafi juures tehtud pildid. Mina olen piltidel ikka isa või vanaema või õdede või naabrilastega. Lisaks on mu ema lõpmatult enesekriitiline ja kui keegi teda pildistaski, siis ilmutamise ajal ema vaatas, et ta pole ikka hästi jäänud ja ei teinudki seda pilti valmis.
    Kui ma suureks sain ja ise hakkasin pildistama ja isikliku suurendusaparaadi koju ostsin, siis vaatasin läbi kõik kodus alles olnud vanad must-valged filmid ja leidsin sealt hulga pilte, mida ma enne näinudki polnud. Ilmutasin neid ka, aga filmid olid selle paarikümne aastaga korralikult kriipida saanud, nii et välja tulid “kunstilised” fotod.
    Ise ilmutamine oli väga vahva töö ja eriti meeldisid mulle pildid, mida ma sain teha nii, et inimene ei poseerinud. Kahjuks neile inimestele endile need pildid ei meeldinud ;) Õde hakkas lõpuks mu pildiilmutamistest osa võtma: “ära jäta mu jalgu selle pildi peale, need paistavad siin liiga paksud” ja “see pilt viska minema, vaata, kui kole ma siin olen”.

  6. Merx says:

    Kuna mul on pidev plõksimise maania, siis mul on sinust kaks hästi vahvat pilti – üks on koos Meriliisiga tema 1 aasta sünnipäeval ja teine on koos ketlini ja margarediga pelgus beebikoolis ;-))

  7. ilutegija says:

    oehh… kurb, endal ka tuleb meelde, et mind nagu polekski viimastel aastatel – ei meie majas, aias, ei reisidel, ei kossviibimistel. kõik teised nagu oleks peal ja ma hoolitsen ka, et kõik vanemad inimesed oleksid mul jäädvustatud kenasti.
    aga nüüd, kui teise lapse ootel olen, siis mõtlen ikka, et miks mu kaasa ei võta kaamerat välja (meil on igal pereliikmel oma kaamera täiesti olemas) ja ei püüa jäädvustada seda, kuis tema tita minu sees kasvab:( esimese lapse sünnitasin juba peaaegu 14 aastat tagasi ja ka ei ole suure kõhuga ühtki pilti – ei mäletagi enam, kui suureks ma kasvada võisin. kuidagi veider tundub mulle ka mõte, et sean kodus statiivi üles ja pildistan end kasvava kõhuga:)
    loodan, et tulevikus jääd rohkem pildile – ise ja tüdrukutega:)

  8. maris says:

    nojah vaadake, selle asjaga on nii, et kui mina näiteks mõnikord suunan objektiivi krista poole, siis hakkab too kohe kisama ja nägu kätega peitma. et lõpeta kohe ära, ma olen paks, ma olen kole, mind ei tohi pildistada. ja lisaks, kui olen salaja midagi pildile saanud, kustutab ta pärast need ikka ära.

  9. krista says:

    ütleme nii, et mairs liialdab ;)… ja üleüldse millal sa oled objektiivi minu poole suunanud? ma olen sind elu sees ainult ühe korra kaameraga näinud!
    ja pole minu süü, et sina alati mingite suvaliste klõpsude peale nii ilusti jääd , et mina sinu kõrval kahvatun ;)

  10. maris says:

    no ükskord ma tegin sinu aparaadiga umbes 300 pilti, millest KÕIK PEAAEGU ära kustutati.
    aga kui ma endale varsti kaamera ostan, vaata siis, mis saama hakkab!

  11. Krentu says:

    Kusjuures kui Andres on tahtnud Sind pildistada, siis Sa ka katad näo kätega :)
    Aga meil on vastupidi, Andres satub pildile nii harva…

  12. krista says:

    sellepärast, et mina ei taha, et mind 25 nurgaga pildistatakse… isegi mitte 50….. parem oleks 100 ;)…..

  13. Krentu says:

    Minust teeb ta küll iga nurgaga ilusaid pilte ja Maiust ka…. Sa peaks teda rohkem usaldama :)

Leave a Reply

