minu kaal

Esimest korda sain ma kaalu tähendusest aru siis kui mind mannekeenide kooli vastu ei võetud. Ega ma mannekeeniks ei tahtnudki saada, ainult kooli tahtsin, aga nendel oli tung nii suur, et iga päntajalg sinna ei pääsenud.

Järgmine kord sain ma kaalust aru siis, kui mu vennad hakkasid rääkima, et vanasti nägin ma välja nagu Monica (sõprade seriaalist) vanasti. Tegelt ei olnud asi üldse nii hull, sest mul on endast pilte, aga noh …. see selleks.

Kolmas kord oli siis, kui ma terve suve Saksamaal itaalia restoranis töötasin. Ühest küljest oli see lõputu nauding ja teisest küljest sellised numbrid kaalu peal, millest mitte keegi ei unista. Ma ei oleks uskunudki, et 3 kuuga saab nii palju juurde võtta.

Neljas kord oli siis, kui ma esimest korda rasedaks jäin. Siis ma juba jälgisin täitsa huviga, et kui suureks võib üks inimene minna. Kui muidu algasid minu hiigelnumbrid ikka 6-ga, siis seekord ma nägin nii seitset kui ka kaheksat. Sünnitusmajja jõudsin koos 85 kiloga.

Positiivne oli aga see, et pool aastat pärast sünnitust nägin ma kaalu peal jälle selliseid numbreid, naga ma arvan kuskil lapsepõlves viimati. Igatahes ei olnud seal midagi eriti kurta, noh kui just noh…..sünnitus on ikka sünnitus ;)

Järgmisele rasedusele läksin juba täitsa enesekindlalt vastu. Ohh las tuleb… küll see pärast kukub mis mühiseb…. Natuke kaalujälgimist ja küll ta läheb.

Tark oleks muidugi olnud, ka rasedana natuke jälgida, aga seda tarka ei olnud söögilauas kohal. Igatahes veeres samasugune trull sünnitusmajja ja pärast sealt jälle koju.

Ja vot nüüd me siin siis istume – mina ja mu kaal. Kumbki alla ei anna. Kui ma väga suurelt unistan, siis -10 kilo, aga ma oleks ka 5 kiloga rahul… või 7….. noh tegelt ikka 10-ga :)

Aga ma ei anna alla…. ja nüüd ma lähen jälle trenni, aga see on üks teine jutt….

Aru saadavatel põhjustel ei pane ma siia illustreerimiseks mitte ühtegi pilti :)

6 Responses to minu kaal

  1. Pille says:

    Krista, mina mäletan Sind (ja Annelit) Piibari aegadest ikka kui väga saledaid tüdrukuid. Kuna ma ise kaalusin oma 1.70 pikkuse juures tollal “tubli” 48 kilo (aeg-ajalt venitasin 50 kg ka välja), siis see oli mul ilmselt tollal saleduse mõõdupuuks:). Nii et vennad ajasid Sul soga:)

  2. krista says:

    ainuke naljakas asi on see, et mina pole kunagi piibaris käinud :)))
    Annely käis küll… aga koos Kristiinaga ;)
    mina käisin koos nendega ühes teises laulukooris…. äkki sa käisid seal ka?

  3. Pille says:

    No vott:) Mingis tütarlastekooris laulsin tõepoolest, nime ei mäleta (igatahes mitte Ellerhein:) Üks kummaline Aleksandri-nimeline mees oli veel koorijuht. Kusjuures ma olin surmkindel, et Sa olid ka Piibaris!?! (Vana pea, mis teha)

  4. Kristiina says:

    Huvitav, ma juba teist korda loen siit kommentaaridest, et keegi Pille käis Piibaris :) Siis me peaksime ju tuttavad olema, sest mina käisin ka. Aga minu vana pea ei võta seda kinni… Kas sa, Pille, Artekis ka meiega olid?
    Ja Krista, sellest, miks sina tookord sinna mannekeenide kooli sisse ei saanud, mina küll aru ei saa. Ei kaalunud sa meist küll rohkem.

  5. Pille says:

    Kristiina – ma olin selline prillidega ja tagasihoidlik hall hiireke. Annelit mäletan hästi ja Sind ka. Artekki ma ei jõudnud, sest midagi muud tuli vahele, aga samas Piibari rühmas olime küll (Sverdlovskis ja Viiburis käisin ja Karepas mitu-setu suve, aga minu mäletamist mööda ei käinud Sina, Kristiina, ei Sverdlovskis ega Viiburis?). Elasin ka Õismäel, Ehitajate tee tornides, aga koolis käisin vanalinnas. Aga pole hullu, ei peagi mäletama. Mina näiteks mäletasin “kindlalt”, et Krista käis Piibaris, kuigi tegelikult ei käinud:) Vana pea, mis teha:)

  6. krista says:

    aga mina mäletan sind küll :)

Leave a Reply

