hüüdja hääl kõrbes….

Kõikidest meelelahutusvormidest on kino vaieldamatult mul esimesel kohal. Meie monopolettevõttesse olen ma tuhandeid kroone jätnud. Ikka nagu tõeline sõltlane. Piletid ja kokteilid ja jälle piletid ja kokteilid…..

Ma ei saa öelda, et ma nüüd valimatult kõike vaataks, aga paljusid neid filme, mis kriitikat ei talu, olen ma siiski salaja üksi vaatamas käinud.

Pisikesed beebid on aga suureks takistuseks. Õnneks on kinoettevõte omaarust ka meie peale mõelnud. Just nimelt omaarust. Nimelt arvavad nad, et noor ema on midagi ajukääbiku ja lapse vahepealsest, kes ise enam ei mõtle ja kelle elu määrab laps.

Ja seda just nende poolt pakutavate filmide näol. Kui Ketlin oli pisike, siis mul oli huvitav kirjavahetus CCP-ga, teemal, et miks ei võiks näidata filmi Walk The Line. Just sellepärast, et ükski beebi ei saa aru suitsetamise ega narkoprobleemidest. Loomulikult olid nemad seal väga hämmastanud ja lootsid väga, et mul ikka normaalsed lapsed kasvavad.

Igatahes ehmatas see neid nii ära, et järgmistel kordadel oli võimalus nautida nii tibu multikat kui ka jänesemultikat. Ükskord me isegi vaatasime seal Leevikese emaga eesti lastefilmi. Mingit kinoelamust ei saanud ei meie, ega lapsed.

Ainuke kord, kui beebikino on ennast õigustanud, oli siis kui Ketlin oli piisavalt vana vaatamaks Lotte filmi. Aga ta oli siis peaaegu 2 ja asi oli ikka beebist väga kaugel.

Kogu minu viha ja pettumus on just tingitud sellest, et jälle oleks mul võimalus magava titega kino nautida. Aga ei…. eelmine kuu näidati mingit sisutut komöödiat teemal, et mehed on sead, eriti need kes just lapse said…. Sellel kuul (just nimelt 1 kord kuus võib üks ema kinno minna) näidataks Leevikese “lemmikfilmi”. Kui juba talle ei meeldinud…. kas siis tõesti olen mina sihtgrupp, sest vaevalt nüüd Keit sihtgrupiks saab olla.

Aga arvestades seda, kuidas ma pidevalt telekast juba kümnendat korda Autode või Jääaja multikat vaatama pean, tahaks just vaadata näiteks mõnda Oscari saanud linateost…. näiteks seda mida sõbrannad kiidavad.

Ma nüüd siin plärtsun, aga ei muutu ju sellest midagi…. Lihtsalt Keit kasvab ka suuremaks ja ükspäev saavad ka konkurendid oma kinomaja valmis….

4 Responses to hüüdja hääl kõrbes….

  1. tere krista,
    tänapäevases maailmas ei pruugi hüüdja hääl vaid kõrbesse kaikuma jääda. arutame sinu ettepanekut ja püüame edaspidi filmivalikut mõnevõrra kohandada. vägivalda ja verd ei soostu me siiski ka tulevikus beebihommikutel pakkuma ja orienteerume peamiselt kergele meelelahutusele. ehk tõepoolest vähendada perefilmide osakaalu – peab ka teiste emade tagasisidet paluma.
    ja see The Last Kiss’i vahemärkus oli hea, pani muigama, aga polnud sugugi kohatu.
    nii et ära heida meelt.
    kõike paremat,
    coca-cola plaza

  2. Anu says:

    no aga walk the line ei ole ju vägivalla ja verefilm? või nohh, kui nüüd see üks verine koht välja arvata. aga beebidel ju tõepoolest kama kaks sellest.

  3. kajakas says:

    mis selle last kissiga oli?
    ja minumeelest tuleks ka ikkagi näidata filme ju vanematele, mitte imikutele

  4. parrot-girl says:

    kas last kiss on see sisutu komöödia või :)?

Leave a Reply

