haigus ja head lapsed

Tuleb välja, et meie pere kõige haigem inimene olen vist mina. Ma ei tea mitmendat korda mul sellel aastal nohu juba on, aga niiiiii haige pole ma juba tükk aega olnud. Palaviku rekord oli täna 38.7… aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

img_6932.jpg 

Oma headest lastest hoopis! Kuidagi on nii, et eile hommikul kui ma ütlesin, et ma olen nüüd natuke haige, pidas Ketlin ennast selle osa päevast, mis ta minuga veetis, väga hästi üleval. Otsis endale külmutuskapist süüa ja käis ilusti potil, kusjuures pühkis isegi pepu ära. Lõunaunne jäi ka ilusti ja rohkem  nagu ei oskakski tahta. Täna oli mul enesetunne tükk maad hullem ja Kalle võttis Ketlini tööle kaasa.

img_7131.jpg 

Mina jäin Keidiga kahekesi. Tema jälle ärkas kell 8 üles. Kell pool 10 jäi naeratav näoga magama ja magas õues kuni kell üheni. Siis kuni kella poole kolmeni ta sõi ja mängis mu kõrval voodis mu käekellaga, kuni jäi jälle naeratava näoga magama. Magab ta siiamaani ja kell saab varsti pool kuus :))))

Mina aga lähen nüüd voodisse tagasi ja joon teed ja muid kasulikke asju ja Ketlin teeb vanaemaga all kotlette. Kalle ütles, et tal ei ole kahjuks selline töö, kus saaks kellegile öelda, et ma täna ei tule…..

7 Responses to haigus ja head lapsed

  1. triin says:

    ma olin ka väga tihti haige, kui teine laps sündis. Alles kevadel tundsin, et jõud tuli tagasi. No nüüd on päikest juba rohkem. Jõudu!

  2. Anu says:

    ma ei mäleta sellist talve, kui KÕIK oleksid NII haiged olnud! Ausõna. Aga see on nii mõnus, kui lapsed aru saavad, et emme haige ja puhkust ning rahu vajab:) Saa ruttu terveks!

  3. maarja says:

    Kiiret paranemist Sulle!

  4. mercroc says:

    Väga armsalt kirjutasid oma lastest :)
    Tublid on nad jah!
    Kui minu poiss pisike oli ja ma haigeks jäin.. oli ta ülihoolitsev.. küsis ikka, et kust valutab ja mida sa nüüd süüa tahad. Nii armas.. ta oli siis veidi suurem, kui Ketlin..

    Head paranemist Sulle!

  5. Mari says:

    See, mis sa mulle kirjutasid, on täiesti õige. Nagu mingi virtuaalne pere oleks tekkinud, kelle käekäik vägagi korda läheb.

    Mina hoian sinu blogi lugedes ennast pidevalt tagasi, sest üle ühe postituse ma tahaks kirjutada, et meil on TÄPSELT samamoodi või siis vähemalt peaaegu :)) Näiteks sellel postitusel pakkus äratundmisrõõmu LaLa, mis Ketlinil süles on – Maria sai sellise aastaseks sünnipäevaks ja see oli pikka aega tal lemmikmänguasjaks.

    Saa kiiresti terveks!

  6. anonymus says:

    räägitagu veel, et väiksed lapsed ei saa aru – saavad ikka küll. Õde rääkis ka kuidas ta 3 ja 10 aastased pojad ideaalselt hakkama said, kui ta toidumürgitusega voodis võitles, mees oli parasjagu komandeeringus. Järgmisel päeval küsis väiksem poeg, et emme, kas sul läks pea juba lõhki (õde oli eelmisel päeval kurtnud, et emme pea nii valutab ja läheb valust vist lõhki)? Saanud vastuse, et ei läinud, teatas poeg, et no siis ole hea ja tee pannkooki.

  7. Liisapereema says:

    Sul on tõesti supertublid lapsed! Eriti tublid, eriti mõlemad! Ega käbid kändudest kaugele kuku!

Leave a Reply

