mina ja fotograaf ;)

test52.jpg 

pärast oma esimest tööpäeva ja Kalle tagasihoidliku positiivset kommentaari ja rahulolevat venna peret, hakkasin enda tulevikku suure fotograafina juba päris hästi ettekujutama ;)

Kuna aga teist tööpäeva kuskilt ei paistnud ja väike Liisu kõhus muudkui kasvas, siis jäid ka minu karjääri unistused esialgu unenägudesse…  sellest hoolimata külastan ma ikka ja jälle fotofoorumeid ja sealt mul ka pulmafoto konkursi kuulutus silma jäigi.Esialgu ei mõelnud ma midagi, kui aga Kalle ütles,et muidugi mine võta osa…. siis võib ju proovida. Julgesin isegi Annika öelda ja tema kiitis ka takka, et kuskilt peab ju alustama ja nii ma siis muudkui mõõtsin ja kaunistasin ja pöörasid ja groppisin oma kahte pilti… ikka värviliseks ja must-valgeks püsti ja pikali….

Kalle ise valis oma kriitilise pilguga mu võistlustööd välja. Ma ise võib-olla poleks neid valinud, aga teiste kohta ütles ta…seda ma olen juba näinud ja seda teevad kõik….

Ütleme nii, et võitma me ei läinud ja oma tööde vigu tean ma ka ise ja tean ka seda, milline peaks minu arust võidutöö välja nägema ja sinna on mul veel pikk tee………..

Eile oli siis suur hindamine.  Kui paar aastat tagasi oli võistlustöid kõvasti alla 100, siis eile oli neid juba kõvasti üle 100. Esimene ehmatus oli ikka päris suur….

Võistlus ise käis nii,et kõige pealt tuli välja valida 15 paremat ja siis kõige rohkem hääli saanud piltide hulgast I, II ja II koht. Kõik osavõtjad olid 1 häälega züriis ja eraldi zürii oli 2 häälega. Kalle oli 2 häälega zürii liige. Mitte sellepärast, et mu mees on, vaid ta meil suur pulmaasjatundja ;)

Kuna meie olime kohal terve perega, siis tassisime jõmsikaid korda mööda süles ja valisime paremaid. Esimese hooga oli valik liiga suur…. teise kriitilisema pilguga vaadates oli valik jälle liiga väike :))). Lõpuks sain oma 15 valitud. Kusjuures valisime Kallega eraldi ja meil ei olnud mitte ühesugune maitse…. küll aga oli lemmikpilt meil ühine.  Kui Liisu pidas ennast väga viisakalt üleval, siis Ketlinile see üritus küll pinget ei pakkunud – kuskile ei või astuda ega istuda ja keegi temaga liftiga üles ja alla ka ei viitsi sõita….

Siis algas häälte lugemine…seda said kõik suurelt ekraanilt ise jälgida ja isegi mina sain mõne hääle :))))))…. aga 15 hulka ma loomulikult oma mõne häälega ei pääsenud. Küll aga oli seal paras hunnik, kes ühtegi häält ei saanud. Nii et kokkuvõttes oli mul tuju hea, sest 15 hulka ei pääsenud ju ka terve hunnik väga proffe piltnikke…. ütleks et suurem enamus neist, sest nn finaali sai ainult 5 inimese tööd, nendest 11 olid ühe inimese tehtud, aga see tuli alles pärast valimist välja….

Võitis meie pere lemmikfotograafi tehtud meie lemmiktöö. Ja ma ütlen, et täiesti õigustatult. Annika tehtud võidutöö sai 3 korda rohkem hääli kui II jäänud Annika tehtud töö ;)….

Ja mis seal ikka öelda…. kõige ilusamad pildid minust ja minu perest on  Annika tehtud ja selle üle on mul hea meel….ja hea tunne on, kui tead kuhu poole ise püüad!

test4.jpg

Need siis minu tagasihoidlikud katsetused……………

2 Responses to mina ja fotograaf ;)

  1. siuu says:

    ma olen juba mitu puhku tahtnud uurida, et missugust aparaati ja objektiivi/objektiive sa kasutad. samasuguse valguse nagu sinul, ma sain juba kätte:)

    ja veel et – minu uuemaid asjaajamisi saab nüüdsest jälgida siuus.blogspot.com leheküljelt. vana veebikodu andis varred…

  2. Merx says:

    nii tubli Krista! Tasa sõuad kaugele jõuad!!! Mulle meeldib pildistamine, kuid ma olen sellest kõigest veel niiii kaugel…..kunagi….. siis tahaksin lähemale jõuda ja vaata kui tore, kui on kelle käest nõu küsia!!! Edu sulle!!!

Leave a Reply

