kleidid

Kui koduperenaise tavalistest huvidest väljuda, meeldib mulle alati vaadata mis inimestel seljas on. Kõige mõnusam on seda teha telekast presidendi vastuvõttu jälgides. Kui ma veel tööl käisin, siis otsisin meie kleite ja võrdlesin teistega, nüüd vaatasin siis lihtsalt professioonalsest huvist.

1. Eesti naised näevad ikka väga head välja. Noh enamus neist ja ühe korraliku mehe kõrval, oli ikka korralik naine ka ;)

2. Lihtsuses peitub võlu. Selle aasta hitid – ühevärvilised ja lihtsad ja väga ilusti langevad kleidid kaunistasid küll väga neid naisi, kes neid kandsid. Siin kohal ei saa märkimata jätta Signe Kivi

3. Alati leidub ka naisi, kes näevad välja nagu prantsuse litsimajast välja karanud….. vot ei meeldi mulle (vaata eelmist punkti). Nimesid mina ei nimeta, aga vastuvõtul nimetati küll ;)

4. Seda triibulist seelikut Siiri Oviiri seljas olen ma juba näinud – milline möödapanek. Mitte seelik, vaid see, et isegi minul on see meeles.

5. Kui sa näed välja nagu mägi, siis rahvariided + televiisor ainult võimendab seda…. ja mitte kandja kasuks.

6. Paar meest olid ka lahedalt riides. Aga huvitav kes on teinud mehele sellise pintsaku, mille viimane nööp on põlvede kõrgusel ja selle siis käskinud lahti jätta :)

7. Oma ema kiituseks võin öelda, et ükskõik mis ta ka oma riidekapist selga oleks pannud, oleks ta seal väga kena välja näinud. Kes mu ema ei tunne, siis ta on väga enesekriitiline ja mina temaga enam poodi ei lähe ;)

2 Responses to kleidid

  1. annushka says:

    >>Kui sa näed välja nagu mägi, siis rahvariided + televiisor ainult võimendab seda…. ja mitte kandja kasuks.

  2. annushka says:

    (lisaks eelmisele, lõpp kadus miskipärast ära…)

    rahvariiete eesmärk ongi ju, et seda kandev näitsik või emand ikka võimalikult jõukas ja hästisöönud välja näeks, mitte poleks kõhn ja niru nagu mõni vaene saunanaine, kes ülepäeva süüa saab. sukkadesse pandi ju isegi õlgi, et sääred oleks nagu pakud ja nii edasi…

Leave a Reply

