Ketlin õpib naeratama

Ketlinile meeldib poseerida. Võtab ilusti soovitud poosi ja tormab kohe pärast klõpsu vaatama, kuidas välja tuli. 

Õnneks ei hinda ta veel ennast piltide peal ilusaks või koledaks ja valiku saan teha mina. Mõnikord jätan ma mõne pildi ikkagi tegemata, siis kui ta oma arust on väga lahedalt riides – paljas ülakeha ja sukapüksid pooles vinnas….. Ohh kuidas ta tulevikus vihkaks selliseid pilte… mina küll tema asemel. Aga sellest ei tahtnud ma rääkida.

Nimelt kui öelda, Ketlinile naerata! Teeb ta sellist nägu.

img_6733.jpg

Algul oli naljaks, aga see ei ole see naeratus mis ma mõtlesin. Üks õhtu kui ta vannis supermani mängis hakkasime siis õpetama mida meie naeratamise all mõtleme….. ja ütleks et päris hästi läks…

img_6735.jpg

Natuke veel harjutamist ja tahaks näha kuidas Kalle talle ei ütleb…..

One Response to Ketlin õpib naeratama

  1. mercroc says:

    Iswer, kui armas!!!
    No sellisele naeratusele on tõesti võimatu “ei” öelda… :))

Leave a Reply

