ebaõiglus

img_7040.jpg 

Hoolimata sellest, et ma suhtun asjadesse kui ainult asjadesse, on mõnikord kahju ka…. näiteks juhtus meiega järgmine lugu.

Läksime siis laupäeval rõõmsalt kogu perega sünnipäevale. Sünnipäev oli ema ja lapse keskuses. Seal on all uks lukus ja lukus ukse taga istub üks tüdruk, kes küsib kuhu minek kui ta on su sisse lasknud. Mängutoa ja tädi vahel poole korruse peal on nn garderoob, kuhu oma riided jäetakse. Kalle veel küsis, et ei tea kas jätab oma asjad taskusse. Mina ütlesin, et muidugi, siin on ju ainult sünnipäev.

Kui me siis pärast lõbusat sünnipäevatamist koju hakkasime minema, oli minu üllatus igatahes suur kui ma Ketlini kampsunit ei leidnud. Just olin Ketlinile ja Keidile esimest korda pannud ühesugused endatehtud kampsunid selga ja tahtsin natsake poosetada ;)

Mida aga polnud, oli Ketlini kampsun. Otsisime siis kõikidest võimalikest ja võimatutest kohtadest. Kuni tuli välja, et korrus kõrgemal oli mingi riiete müük toimunud ja rahavst päris palju läbi voorinud. Ei tea kas siis keegi mõtles, et sealt vahekorruselt võib lihtsalt meeldivad asjad kaasa võtta……

Igatahes sinna see asi jäi ja meie panime kirja kui õnnetu juhtum ….

Igatahes, kui keegi näeb meie kampsunit kellegil seljas, siis võib seda inimest väga kurja pilguga vaadata!!!!!!

img_6873.jpg

7 Responses to ebaõiglus

  1. triin says:

    Isetehtud asjad ei ole lihtsalt asjad.

  2. Mari says:

    Asjad on lihtsalt asjad siis, kui sa need kogemata katki teed või ära kaotad või midagi sellist. Kui aga kellegi kuri käsi sinu asjadele oma näpud taha ajab, siis võib viha tunda küll. Ega varastatud asi kellelegi õnne ilmselt ei too, pigem maksab hiljem kuidagi kätte.
    Sina aga oled ilmselt nii tubli emme, et teed Ketlinile üks-kaks uue kampsuni. Siia ta ei pea kurva näoga serva tagant piiluma ;)

    Ahjaa, äkki paned Perekooli foorumisse ka, seal ilmselt rohkem sellist rahvast, kes seda kampsunit kuskil märgata võivad. Kasvõi teavad ostmisest hoiduda, muidu ostja ei saa hiljem aru miks kõik sinu blogi lugejad teda kurja näoga vaatavad :)

  3. jaana says:

    inimesd on häbematud :((

  4. maarja says:

    sellised asjad teevad hinge täis. kusjuures a la mobla vöi automaki pihta panemisest mul on suht kama kaks, a lapse kampsun ja ise tehtud…

  5. Age says:

    no ma kahtlen, et see kes selle omastas oma lapsele selle viib. pigem oli nii etkoristati nö raha tegemiseks, nii kurb. aga sa ära anna alla, vaid tee täpselt samasugune uus.

  6. Nele says:

    Jubedad inimesed tõesti.

    Aga täiesti teisest teemast. Ma loodan, et sa vaatad oma kommentaare, sest ma ei oska sinuga kuidagi muudmoodi ühendust võtta, aga mul oleks sulle üks pakkumine. Palun kirjuta mulle nele@beebiriided.ee.

    Tervitades,
    Nele

  7. ingrid says:

    see juhtum on väga kurb muidugi. ise tehtud asjast tunned ikka ise kõige suuremat rõõmu ja on kahju kui see kadunud asjade seltsi elama kolib. aga sellest loost jääb kumama, et leevikese sünnipäeval saalisid igasugu varganägusid ringi, kes kõik ketlini kapmsunit ihaldasid. ma arvan, et need inimesed, kes seal üleval shoppamas käisid huvitusid rohkem nexti ja muu sarnase kompanii toodangust ja vähe usutav, et mõni neist kodukootud kampsiku sealt tooli pealt kaasa haaras. jääme lootma, et suures lastesaginas mõni siiski oma asjadega koos kogemata kampsuni kotti suskas ja selle hiljem kenasti tagastab või mine tee üks tiir emajalapse keskusesse ehk on sealt kapinurgast keegi dsempri leidnud.

Leave a Reply

