….

103_0308_r1.jpg 

miks ma pean kogu aeg ütlema, mis teha tuleb?…. aga ei peagi, lihtsalt siis jäävad kõik asjad lihtsalt tegemata. Ma väga loodan, et kui mul on juba 2 tütart, siis selline naiselik ettenägelikkus on neil kaasa sündinud.

Et ma ei võta ainult ühte lusikat sahtlist kui teised istuvad ka jogurtitega laua ääres. Et vedelevate asjade ärapanemiseks ei pea ju alati keegi tähelepanu juhtima. Et mõnikord võiks ise ka küsida, kas poest on midagi vaja tuua. et……

Kuna meil eile suur osa mööblit ära maale kolis, siis tuli suur hunnik aastaid peidus olnud mitte vajalikke asju välja. Ja ma ei usu, et õhtul keegi tuleks ja ütleks, ohhh lahe, koristame ära….

aga nohh vahel peab ju hädaldama ka, muidu tundubki elu liiga ilus ;)

Kõige tipuks näidati täna beebikinos filmi sellest, et kõik mehed on tegelikult sead, eriti need kellel on pisikesed beebid või kelle naised on rasedad. Väga õige valik monopolkino poolt, kui oleks võimalik näidata mõnda positiivsemat või siis kvaliteetsemat linateost! Aga ei… paneme need noored emad nutma ja las vaatavad “tõele” näkku ….

Siis püüdsin veel välja mõelda, et milline see elukutse on, milles mitte keegi ei kahtle, et naine võiks olla parem kui mees! ja ma ei mõelnud mitte ühtegi välja. Kokad, juuksurid, rätsepad ja muud koduperenaiste ametid. Kui ikka mees seda tööd teeb, on ta nagu jumal!…..

Aga sellest minu hädaldamisest hoolimata tõi Kalle eile jäätist ja kirsse ja mina käisin esimest korda trennis……. väga mõnus :)

2 Responses to ….

  1. triin says:

    tõesti ebasobiv valik beebimammadele. Üldse tahaks rohkem positiivseid filme. Ei talu enam neid suhteinvaliide, korravalvureid või muidu vägivaldseid lollpäied. Head nalja ja häid inimesi paluks!

  2. p6rgukiz says:

    Mul samad mõtted, mis Su esimestes lausetes… :)
    Meestel teistsugused priorteedid. Enamustel :P

Leave a Reply

