Meie kodu lugu….algus

puuall.jpg 

Kui ma Kallega tuttavaks sain, olin mina just kolinud Nõmmelt Õismäele vanemate juurde tagasi ja tema elas Mustamäel 1-toalises korteris.

Aega läks ja pärast paari kuust tutvust hakkas ta arutama, kuidas peaks ikka korteris remonti tegema. Vaja ikka vannitoast vann välja lõhkuda ja wc ei ole ka teab mis see. Kuulasin ja kuulasin ja hakkasin ääriveeri rääkima, et äkki ostaks hoopis Nõmmele maja.

Ull peast… ma küll miljonär ei ole…. ja laenu ei anna ka keegi mulle … ja ma alles läksin tööle …. jne.

Aga noh… ajalehe ostsime siiski. Veetsime ühe pühapäevase pärastlõuna kuulutustele ringe ümber tehes ja sõitsime siis küla peale vaatama. Hinnad olid siis 190 000…. 500 000. Meie ikka vaatasime neid odavamaid.

Kui me siis seda Lõuna tänava maja tulime vaatama, sõitsime mitu korda aia eest mööda. Ei, ei seal peab maja olema…. aadress on selline.  Aga maja me ei näinud. Tänavalt paistis ainult suur võsa. Igaks juhuks tulime autost ikka välja et lähemalt uurida…. Ja näe seal võsa see oligi üks pisike onnike. Vaarika võsa katuse ääreni.

Koputasime… aga ei midagi…. oli küll midagi. Naaber tuli välja ja ütles, et ärge te seda küll ostke. See müüa on hull ja ta nagunii ei müü seda. … Aga kõige selle võsa keskel õitses väga-väga ilus puu…ja see puu jäi mulle meelde. Aga ütleme, et ainult hullud ostavad ilusa puu pärast teise hullu käest maja.

Aga näe meie tegime nii… Või siis Kalle tegi… aga mina olin moraalne tugi ja vahelduva eduga, kas utsitaja või pidurdaja.

Aga alguses ei hooli ju millestki. Nii oli meie “uues” majas peldik õues kuuris ja vesi külmus talvel kraanis kinni. Süüa teha ei saanud, sest kui tahtsid, et oleks radikas sees, siis muid elektriasju sisse panna ei tohtinud…. aga see ei oli väga ebaoluline siis….

Meie koristasime võsa aiast ära ja kevadel saime juba õues puu all pannkooke süüa…..

5 Responses to Meie kodu lugu….algus

  1. Anu says:

    Superpuu ikka… ma polegi nii suurt kuldvihma varem näinud. Aga ses mõttes jälle tuttav lugu, et mina samamoodi rääkisin mehele, et ostaks õige Nõmmele maja, ja tema arvas, et kas see ikka on hea mõte:)

  2. Siiri says:

    Naljakas, minu tuttavate puhul on asi just vastupidi olnud – mehed tahavad maid ja maju kokku osta ja naised muudkui pidurdavad.

  3. Liisaema says:

    Mind hullult huvitab: paljud korteriinimesed räägivad, kui raske on majaga: remont, muruniit, puutegu, lumekoristus. Samas ma pole ühtegi majaomanikku kuulnud kaeblemas nende asjade üle. Kuidas siis on selle asjaga?

  4. krista says:

    remont käib nagu korteris :)… puud käivad meil ainult kaminas ja kui puid ei ole, pole ka kaminatuld….muru on meil täpselt nii palju, et 10 minutiga niidab ära ja selleks on meil selline ilma mootorita muruniiduk…. naabrimees ei jõua oma muruniidukit veel töölegi kui mul juba niidetud ;) ja lumega on meil veel parem – meie tänava osa on täpselt meie autode all ja kui autoga ära sõidame, siis on ka lumi koristatud …… no ei ole ju kurta :))))))

  5. Liisaema says:

    Aitäh Krista, julgustavad sõnad!
    Nüüd jääb üle veel ainult omale ka maja soetada…

Leave a Reply

