kuidas ma tööl käisin

oues2.jpg 

Ülikoolis õppisin ma rõivatootmist ja kohustuslikus korras tuli käia vähemalt kolmel praktikatl. Esimene oli tööpraktika, kus ma siis enam… või siis pigem vähem liiniõmblejat mängisin. Näiteks pidin õmblema päevitusriided ja kui ma siis kolmanda päeva õhtul uhke näoga oma töö ette näitasin ja küsisin, et noh palju selle eest saab. Vastati mulle et 40 krooni miinus maksud ja tegemiseks võiks kuluda 40 minutit :)))))

Pärast seda sain teada, et äkki ma ikka ei sobi liiniõmlejaks. Kuigi praktika lõpuks olin ka mina võimeline masina maksimaalkiirusel toodet seal all hoidma ;)… ikka vajutad pedaali põhja ja tooted lendavad masina alt välja nigu linnukused…

Järgmine praktika sai rohkem paberil tehtud, aga kolmas oli juba direktori praktika :).. Selle jaoks kõndisin pruutkleidi salongi uksest uhke näoga sisse ja ütlesin, et tere ma tulin nüüd praktikale!

Aga palun on vastus! Ja esimene päev kui ma siis “tööle” läksin anti mulle paberi leht kätte ja öeldi, et siin on mõõdud, siin kangas ja 3 tunni pärast tuleb pruut esimesse proovi. Mis mõttes? Ma pole elu sees kellegile mingit proovi teinud… ja ma hakkan nüüd kellegi elu kõige tähtsamal päeva jaoks kangast puruks lõikama…. aga äkki pole tema ka kunagi proovis käinud ;)

Noh… algus tehtud… olin ma juba sama päeva õhtul oma esimest pruutkleiti disainimas….. Ja nii see läks. Praktika sai läbi ja hakkasin tööle. Minu töö seisneski selles, et tee mis tahad, aga peaasi, et kõik oleks rahul… eriti omanik :)

Väga super töö oli, Kui tahtsin – rääkisin klientidega, kui tahtsin – mõtlesin uusi kleite, kui tahtsin – siis õmblesin ja kui tahtsin – siis käisin mööda poode asju otsimas jne.

Käid ja teed ja käid ja teed…. aga kärsitu inimene, nagu mina, tüdined lõpuks ikka ära. Ja nii palju sain ma küll aru, et sellist oma firmat ma teha ei viitsiks ja kellegi teise jaoks olen mina liiga palju. Ja kui asi toimib, siis piisab sulle ainult õmblejast ja müüjast ja kumbki ei tahtnud mina olla :))))

5 Responses to kuidas ma tööl käisin

  1. elisabeth says:

    …pildi järgi tundub, et Sul tuli see pruutkleidiäri VÄGA hästi välja…(kui ka fotol olev kleit Sinu tehtud on)….Loodetavasti Sa pole oma ametit veel päris kirstupõhja tüdrukute veimevaka alla tallele pannuud ja vajadusel saab nõu ja abi küsida;)?

  2. maris says:

    oo ja tagaplaanil näeme neid buliimiaid või mis pegooniad või petuuniad need olidki.

  3. Merx says:

    nii lahe – sul on kogemusi varnast võtta!

  4. Naissaar says:

    Ma mäletan, et ma kartsin sind tüüdata, kui ma kord su klient seal olin. Et vaevan isegi töist ja tõsis inimest.

  5. […] Viimati kui ma tööl käisin, siis ma kirjutasin sellest… […]

Leave a Reply

