Järjepidevus

Kui minu vanaema sai 30 sündis tal minu ema. Minu ema on minu vanaema esimene laps. Teine laps sündis vanaemal ka ja see oli poiss.

Kui minu ema sai 30 sündisin tal mina. Mina olen oma ema esimene laps. Teine laps sündis mu emal ka ja see oli poiss.  Kolmas poiss sündis ka veel…..

Kui mina sain 30 sündis mul Ketlin. Ketlin on minu esimene laps. Teine laps sündis mul veel, aga see on tüdruk…. järjepidevus katkes… aga algus oli paljutõotav.

Peale selle on näiteks minul 2 venda ja Kalle 2 õde.

Minu emal on 6 lapselast – 3 tüdrukut ja 3 poissi.

Kalle emal on 6 lapselast – 3 tüdrukut ja 3 poissi.

Meie pere sünnipäevad:

jaanuar – minu ema

veebruar – minu mees

märts – minu vennapoeg

aprill – mina

mai – minu vennapoeg

juuni – minu vennapoeg

juuli – minu vennatütar

august – minu vennanaine

september – minu vend

oktoober – minu isa

november – minu vennanaine

detsember – minu vend ja minu lapsed

Muidu on igas kuus ainult üks sünnipäev, aga näed kuidagi on mõlemad mu tüdrukud venna suureks rõõmuks temaga ühte kuusse roninud :)

2 Responses to Järjepidevus

  1. Merx says:

    Sellisest sünnipäevade jaotusest võime meie vaid unistada,,, ;-) teil on ikka kõrgemalt poolt kõik väga lahedasti paika pandud! Head järjepidevust ka edaspidi!

  2. Annu says:

    teil on tõesti väga mõistlikult planeeritud. minu peres on emal sünnipäev suvel, kõigil teistel (6 inimest) on iga 2 nädala tagant, novembrist aasta lõpuni + siis jõulud ja aastalõpp, eks ole. ja koguneb ikka üldiselt sama seltskond ja lõpuks keegi kooki ei taha.

Leave a Reply

