mis ma nüüd siis vaatan?

Kui ma kunagi ammu keskkoolis käisin, näidati televiisorist Beverly Hillsi nimelist noorteseriaali. Hinge kinnipidades sai oodatud, et kelle see Dylan lõpuks valib või imetletud, kui tark ja andeks see Brandon ikka on ja miks meil küll selliseid mehi ei ole. Mul oli oma toa seinal isegi elusuuruses Brandoni plakat :)))

Seejärel tuli Melrose Place ja Ally McBeal. Ja mõlemad olid nagu minu jaoks tehtud. Ise olid oma eluga umbes sama kaugel ja nende probleemid tundusid nii tuttavad…. või siis mitte :) Aga sellegi poolest vaatasin ma neid seriaale alati kui vähegi võimalik oli.

Seksist ja Linnast ma ei hakkagi ju rääkimagi ning alati olid ka Sõbrad ühed mu lemmikud. Ma mäletan, kui soomest näidati mõnikord vähemalt 4 tundi järjest sõpru. Umbes nii, et kuu aega iga nädal korra ja siis 5…6 seeriat ühel laupäeval järjest. Milline õnn meie õuel.

Ja nüüd on kõik läbi!

Nüüd tuleb ainult vägivald televiisorist…. ok meeleheitel koduperenaised on…. aga see on ka kõik!…. mida ma siis ülejäänud nädalal telekast vaatan… üks CSI teise otsa. Mitte et mulle ei meeldiks… algul meeldiski…. aga nüüd on varsti igal osariigil seal oma CSI…..Vangla filmid  ja muidu häda ja viletsus…… tahan armastust ja suur tundeid, aga koos naljaga palun!

Kes aitaks koduperenaist :))))

17 Responses to mis ma nüüd siis vaatan?

  1. maris says:

    mul sama jama. tahan sõpru. teisi ei taha. no koduperenaised kah muidugi. rohkem mitte.

  2. Anu says:

    No sa LOSTi ei vaata, jah? Seal on ka väheke tundeid, kes Kate endale saab, kas Sawyer või Jack:)
    Aga muidu, ma olen 100% nõus! Ally McBeal oli mega. Sex & City samuti. Mile High oli ka päris naljakas, aga see oli suht hilja õhtul. Ja Felicity ja Jack and Jill. Praegu pole muffigi! Ma olen isegi hakanud koduperenaisi suure näljaga vaatama…

  3. triin says:

    mul ka pole midagi vaadata. Vaatsin Roomat, nüüd pole sedagi. Ja Losti vaatsin ka korra, selle suure reklaami peale ;), aga see oli nii masendav ja hirmus, et rohkem ei ole vaadanud. Mulle muidu meeldib kindlal õhtul kindel saade või film, sest ootamatuid asju ei taba ma iial. Aga pühapäeva õhtust krimkat ikka vaatan.

  4. Evelyn says:

    Hm, meil on üks maitse.

  5. maris says:

    mulle meenub, et kunagi oli kanal 2 saint tropez, ma kleepisin alt teksti kinni ja õppisin prantsuse keelt just samal ajal nagunii. nii oli igati tore ja kasulik vaatamine. peaks olle mirmelt veel tellima seda.

  6. siuu says:

    minul veel veab, mulle need krimi ja haiglafilmid meeldivad. viimasel ajal on pigem trendiks saanud see, et aja aga kavast järge kuhukohta nad su filmi poetanud on, vahetavad päevi ja kellaegu muudkui.
    aga Seks ja linn oli ikka ülekõige, nad võiksid seda ka korrata, näiteks igal tööpäeva õhtul kella 23:30 kandis. väga mulle meeldiks:p

  7. Krentu says:

    pole jah midagi vaadata…

  8. kessu says:

    ma selle jutu peale kohe ekstra vaatasin eile telekat, mida ma muidu ei tee. selle tunni aja jooksul, mis ma teleka ees istusin jõudsin näha ühe krimisarja lõppu, teise algust ja nelja krimisarja reklaami. vaatasin mingit eesti kanalit, aga ei mäleta, millist :(
    aga muidu olen läinud seda teed, et kõige-kõige lemmikumad seriaalid olen endale hankinud: “black books” kingiti, “farscape” lohistas mu kallis teinepool kusagilt netiavarustest koju ja “sex and the city” tellisin meeltesegaduses ja jõuluallahindluse ning triibiku postituse mõju all amazonist. järgmisena on plaanis LOST, aga nad peaks selle enne ikka ära lõpetama.

  9. krista says:

    noh vähemalt näitavad nüüd jälle natuke dr. house’i ;)…. vähemalt on mehel huumariga kõik korras, mis siis et keegi seal ära ei sure ja imemees ikka igakord midagi välja mõtleb. Huvitav miks nad seda Grey anatoomiat edasi ei näidanud?

  10. siuu says:

    ma olin ka triibiku kingakarbi mõju all, aga ikka ei raatsinud:) mul on seksi ja linna kõik hooajad niisamagi olemas. või no kuidas üteldagi – teleseriaalide vaatamine telekast on ikka kuidagi põnevam kui DVD pealt 10 tükki järjest…

  11. maarja says:

    löin huviga telekava lahti. sest mul pole kunagi nimed meeles mida ma vaatan. a hetkel päevakorras-desperate housewives, inspector morse, umori na podezelju, mis eestis vist on midsummer murders, Gray’s Anatomy hetkel suur lemmik, alo alo. ja siis dvd pealt arvutul korral sex and city ja söbrad.

  12. krista says:

    juba lubati mulle õnnetule esmaspäevaks 2,5 hooaega Grey anatoomiat :))))…. ohh kus ma siis vaatan alles ….

  13. maarja says:

    mulle tundub, et kui me detsembris eestis olime, siis grey anatoomiat müüdi dvd kujul stockis.

  14. parrot_girl says:

    aga las vegas, mulle väga meeldib :)

  15. ilutegija says:

    grey anatoomia jookseb soomest. Sõprade asemel hakkas joey jooksma, mis on päris vahe:) ise olen mitu hooaega juba ära näinud, et ei teagi öelda, mis ajal praegu ta jookseb, aga kanal2 vist näitab.
    las kaasa korraldab sulle digi TV, saad iga päev BBC Primest mõnusaid seriaale vaadata ja soome kanalid ka olemas:)
    Mulla all oli ka üks väärt seriaal, seda nad oleks võinud minupärast veidi veel teha.
    aga minu kõige lemmikum on ikka Meie salajane elu! ahh, seda võiks küll ETVl paluda korrata:)

  16. Liisaema says:

    Minu kauaaegne lemmik on ER. Aga kindlasti vaatan ka Koduperenaisi ja Losti. Rohkem ei vaatagi tegelikult midagi…

  17. kristiina says:

    Õnnelik inimene, sul on aega telekat vaadata :)
    Aga muidu on videolaenutus üks väga tänuväärne asutus… ;)

Leave a Reply

